Koikkala tänä aamuna kerto tos stllä, et jotai muijaa olis taas niin naitu täs viime päivinä, et äijä oli pakannu kamppeensa ja häippässy lahteen viisi lasta mukana.
KETÄ NY NII NAITU
27
1278
Vastaukset
Älä puhu paskaa. Minua ei kiinnosta normaaleiden ihmisten panemiset.
- Havi
Onhan toi kynttilä homma kans kamala sairaus. Ja sit ku kattelee tota kynttilläveljesten juttua, mitä koikkala todistanu. Onko noi kaikin kynttilän käyttäjiä,? Gookles joku on ulosotos töissä.
- Anonyymi
Havi kirjoitti:
Onhan toi kynttilä homma kans kamala sairaus. Ja sit ku kattelee tota kynttilläveljesten juttua, mitä koikkala todistanu. Onko noi kaikin kynttilän käyttäjiä,? Gookles joku on ulosotos töissä.
Kynttilän käyttämisessä ei ole mitään pahaa eikä väärää.
- Anonyymi
Havi kirjoitti:
Veljekset eivät ole käyttänyt kynttilää. Ainoastaan rane työnsi sellaisen siihen.
- Anonyymi
Havi kirjoitti:
Jos hän pitää kynttilästä ja rauno suostuu työntämään sellaisen hänen rakkaudenaukkoonsa, antaa palaa vaan!
- Anonyymi
Havi kirjoitti:
Jarmo nautti täysin siemauksin kun rauno asenti häneen havin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veljekset eivät ole käyttänyt kynttilää. Ainoastaan rane työnsi sellaisen siihen.
mode ylistää seksuaalista väkivaltaa johon yllytti vajakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mode ylistää seksuaalista väkivaltaa johon yllytti vajakin
rane oli hyvin lahjakas motorisesti koska tiesi mihin kynttilä sopii kuin tehtynä
- Solastseasonni
Naisten naiminen on niin jostain 50- luvulta. Nykyään naida napsautetaan pepareikään niin, että paska turskahtelee vaan.
- Väliliha
No ei siinä koikkalakaa sit sakkolihaa enää saanu. Seittemän lapsen saanutta.
Väliliha kirjoitti:
No ei siinä koikkalakaa sit sakkolihaa enää saanu. Seittemän lapsen saanutta.
Olen saanut niin paljon sakkolihaa ettet edes osaa laskea niin moneen.
- ainon.jarmo
Rouvan pitää seurata tarkemmin Jarmo poikansa elämää.
- skitso.aino
Miksi suotta raportoida sillä hullu Aino kehittää ihan itse tarvitsemansa
houruamiset palstalle. - aloita.siittä
Eipä tuo Jarmo nimikään osu kohdilleen.
- hulluainotietää
Kukahan niistä yli 20 samannimisistä hullun Ainon mukaan
tuollaista nimmaria käyttää ja missä palstoilla? - Riitiala1
Kukkuran myllärin poika riitialasta. Ikaalinen palstalta löytyy
- hullulle.ainolle.tietoa
Riitiala1 kirjoitti:
Kukkuran myllärin poika riitialasta. Ikaalinen palstalta löytyy
Kukkurassa oli toimintansa aikana useita mylläreitä joilla oli
useampia poikia. - hullu.aino.horisee
Mikä kysymys hullulla Ainolla on hänelle?
- kerro.pekka
Onko Jarmo luetellut ne paikkansapitämättömät?
kerro.pekka kirjoitti:
Onko Jarmo luetellut ne paikkansapitämättömät?
Kaikki palstalla mainitut teot ovat todella tapahtuneet!
- Anonyymi
leppäsen.täti kirjoitti:
Olen saanut niin paljon sakkolihaa ettet edes osaa laskea niin moneen.
hiv-ketelä tykkää pikkupojista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tästä on kirjoitettu mm läykkäläntien mopoparkkikeskusteluissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lopulta hänen kohtalokseen koitui hauska tiejyrä ulvilassa
- Anonyymi
Pawarottia ko siel naittihin kun tapakki tuoksui niin nenään.
- Anonyymi
Näkkä oli emmiä nainut kuulemma.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007