Kertokaapa rehellisesti millaista...

ElämäOnLaiffiii

...on asua ja elää Posiolla? Mitä siellä on hyvää ja huonoa?

8

1149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurista

Posion kunnanvirastossa harjoitettiin ainakin ennen työpaikkakiusaamista. Sieltä lähti paljon väkeä pois. Siellä oli erilaisia kuppikuntia. Eikä siellä osattu arvostaa esim. henkilön koulutusta. Itse Posiolla asuneena en ikinä muuttaisi takaisin. En tiedä mitä hyvää siellä olisi. On se niin sisäänlämpiävä paikkakunta. Ihmiset on totisia. ja asiakaspalvelu jäykkää.

• urpojenurpo

On olemassa tosi posiolaiset ja sitten vaan posiolaiset. Ne tosi posiolaiset ovat semmosia keulivia ja kyynärpäät edllä meneviä itseriittoisia itteesä tyrkyttäviä vaikka ei olisi mitään annettavaakaan. Ne on niitä tosi posiolaisia jotka katsovat millainen auto ohittaa hijentyvän kylänraitin ja ajattelevat että helevetti jos tuo vielä pysähtyy ja on jottain palveluja vailla. Sitähän joutuu vielä töitä tekemään.

• pöliöttenpösiö

ei mikhään ole kohillaan

• paninkosain

Kiva käydä kalassa,sain viikonloppuna tässä syksympän' ensin tyttäreltä pri kertaa,Vissiin äiti epäli niin sani,että voitaisii rakastella ja niin tehtiin parina päivänä.

• Tättärööp

Oon asunu muutaman vuuen täällä,omituinen paikkakunta,ihmiset kun olis perseesen ammuttuja marjas karhuja.
      Mikää ei toimi,en suosittele tännh muuttova.

• posiollemuutto

Nyt on hyvä syy muuttaa Posiolle, kunta nimittäin alkaa olla niitä harvoja kuntia suomessa jotka voi luokitella mamuvapaaksi kunnaksi. Omien ongelmakuntalaisten kanssa kyllä pärjää ja ongelmat on ratkaistavissa, näin ei välttämättä ole, jos kuntaan olisi tuotu sellaista väkeä jotka osaavat kyllä vaatia ja maksatta kaiken toisille , omat kuntalaiset olisivat ns toisen luokan ja toisten standardien mukaisia asukkaita.

• mikäsollessakun

Hyvää on se, että posiolaisia on kovin vähän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7342
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2275
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37