Noniin, jätkät, kysymys teille. Ja rehellisiä vastauksia, kiitos.
Onko sosiaaliset tytöt, jotka puhuvat paljon ja ovat koko ajan äänessä kiinnostavampia kuin hiljaiset?
Itse olen siis 15v tyttö, ja juuri tällainen hiljainen yms yms, enkä oikeastaan ole koskaan edes puhunut kunnolla kenenkään jätkän kanssa. Mikä tytöissä herättää kiinnostuksen tai huomion?
Jätkät, kysymys teille
9
527
Vastaukset
molemmat menee riippuu henkilön omasta nais mausta
- Akuankasedö
Wtf akusedä sinäkö se siinä t. Akuankasedä joka ei muista salasanaa :((
Joillakin se kiinnostus alkaa itse persoonasta tai vaikka hiusten väristä tai silmistä ja joillakin sitten muodosta esim onko hyvät rinnat ja hyvä perse. Se riippuu siitä enimmäkseen et minkä laista mies etsii. Jotkut tykkää sosiaallisista ja jotkut ei.
- emt22
Yleensä hiljaset tytöt jää niin vähälle huomiolle joten kukaan ei oikein tunne niitä joten ei kiinnostukkaan erityisemmin.
No se riipu sen miehen nais mausta
- elämäonjees
Oon tyttö, kovaääninen, vauhdikas, liikunnallinen, vahva, vähän outo, sanoo suoraan ja on rämäpäinen. Pojat pitää liian uhkaavana ja pitemminkin kilpailijana kaikessa:-(
- Poika17w
Ihan rehellisesti sanottuna en muista että olisin koskaan ihastunut kehenkään tyttöön joka on koko ajan äänessä
- fjoajdofjopåae
helpommin pystyy juttelee sosiaallisemalle tytölle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6372502Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791080
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3301063Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.651002- 61925
- 228854
- 51811