kansalta?
Tuntuu että monet asiat menevät mönkään. Hallituskin on kuin lukutaidoton hölmöläinen, joka ei osaa lukea perustuslakia valmistellessaan mietintöjään.
Kokoomuksella oli niin kiire saada koko Suomen sosiaali- ja terveyspalvelut yksityisille toimijoille, että julkinen terveydenhuoltokin piti yhtiöittää, jotta sen voi myydä amerikkalaisille yrityksille.
Se nyt ei vain sitten mennytkään läpi. Tuleeko siitä sotesta oikeati yhtään mitään muuta kuin loputon sotku...
Suomi tuntuu olevan menossa päin mäntyä.. kirouksia kirousten jälkeen..
Jes. 19:15
Eikä menesty Egyptille mikään teko, tekipä sen pää tai häntä, palmunlehvä tai kaisla.
Mitä siis tuleman pitää?
Onko Jumala ottanut siunauksensa jo pois Suomen
15
247
Vastaukset
Jumalaa ei ole kuin mielikuviuksessa. Eli siunausta se ei ole antanut eikä ottanut, monelta kylläkin selvän järjen.
Kyllä Egypti on myös menestynyt tuon Jesajan kirjoituksen jälkeen joskin 3000 vuoteen mahtuu myös vastoinkäymisiä.
Elämä on.- 23r42t
KTS--
14.9.2016 21:19
Jos tönit mun kavereita oot itse kuollut .
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
UUSI
KTS--
14.9.2016 21:21
Ja tavataan Stokkan kellon alla.
Sano aika!
- Tarkkaväännös
Hes.29:3. Biblia (1776). Saarnaa ja sano: näin sanoo Herra, Herra katso, minä tahdon sinun kimpuus, Pharao, sinä Egyptin kuningas, sinä suuri lohikärme, joka makaat keskellä virtoja, ja sanot: virta on minun, minä olen sen minulleni tehnyt.
- asdfgasfgasdf
Hallitushan on uskovaisin hallitus vuosikymmeniin. Jokainen voi päätellä, kannattaako uskovaisia valita asioista päättämään, jos jälki on tuollaista.
- näkemys
Jos tarkoitat Niinistöä, Sipilää, Soinia ja Orpoa uskovaisiksi, niin ainakaan me vanhoillislestadiolaiset emme pidä heitä oikeina uskovaisina. Oikea uskovainen ei halua itselleen ottaa ja toiselta riistää eikä myöskään tuota sellaista hedelmää, jossa lähimmäisiltä, sairailta, köyhiltä ummistetaan silmät ja laitetaan vaan omalle tilille rahaa.
- asdfgasdfgsdfg
näkemys kirjoitti:
Jos tarkoitat Niinistöä, Sipilää, Soinia ja Orpoa uskovaisiksi, niin ainakaan me vanhoillislestadiolaiset emme pidä heitä oikeina uskovaisina. Oikea uskovainen ei halua itselleen ottaa ja toiselta riistää eikä myöskään tuota sellaista hedelmää, jossa lähimmäisiltä, sairailta, köyhiltä ummistetaan silmät ja laitetaan vaan omalle tilille rahaa.
Teillä vanhoillislessuilla onkin niin paljon tekemistä pedofiilienne kanssa ettei politiikkaan juuri ehdi.
- 2111
On ollut ns. Kylmää kyytiä säittenkin puolesta. Olisiko eduskunnan säätämissä laeissa menty väärään suuntaan!
- 1Niinpäniin
Hän säät ja ilmat säätää
ja aallot tainnuttaa
ja hyisen hallan häätää
ja viljan vartuttaa.
Hän onneen meidät ohjaa,
myös aikaan vaikeaan.
Sen rakkauden pohjaa
ken pystyy koskaan tutkimaan? - Virrestä462
Siis kiitos, Herra taivaan,
kun lahjas meille toit
ja päivän työhön, vaivaan
taas puhtaan leivän soit.
Suo, että ilomielin
myös jaamme leipämme
ja sydämin ja kielin
sua lakkaamatta kiitämme.
- PasiToivonen
Hän säät ja ilmat säätää
ja aallot tainnuttaa
ja hyisen hallan häätää
ja viljan vartuttaa.
Kirjoita Putinille että laittaa parempaa säätä.- dggghh
Putsku ei ole meidän Herramme.
- Jobinpostia
Mal.2:2. Jos ette kuule ja paina sydämeenne, niin että annatte kunnian minun nimelleni, sanoo Herra Sebaot, lähetän minä teitä vastaan kirouksen ja kiroan teille suodut siunaukset. Minä olenkin ne jo kironnut, sillä te ette ole panneet tätä sydämeenne. Kuka "piru" on tämän Raamatun kirjoittanut, kun Jumalakin päästelee kirouksia?
- bedeg
Aamen.
- 34444
ok--
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857225- 955324
- 524855
- 2434383
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356- 444315
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284028- 593163
- 482606