Onko Jumala ottanut siunauksensa jo pois Suomen

Suomihukassa

kansalta?

Tuntuu että monet asiat menevät mönkään. Hallituskin on kuin lukutaidoton hölmöläinen, joka ei osaa lukea perustuslakia valmistellessaan mietintöjään.

Kokoomuksella oli niin kiire saada koko Suomen sosiaali- ja terveyspalvelut yksityisille toimijoille, että julkinen terveydenhuoltokin piti yhtiöittää, jotta sen voi myydä amerikkalaisille yrityksille.

Se nyt ei vain sitten mennytkään läpi. Tuleeko siitä sotesta oikeati yhtään mitään muuta kuin loputon sotku...

Suomi tuntuu olevan menossa päin mäntyä.. kirouksia kirousten jälkeen..

Jes. 19:15

Eikä menesty Egyptille mikään teko, tekipä sen pää tai häntä, palmunlehvä tai kaisla.

Mitä siis tuleman pitää?

15

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalaa ei ole kuin mielikuviuksessa. Eli siunausta se ei ole antanut eikä ottanut, monelta kylläkin selvän järjen.

• Kyllä Egypti on myös menestynyt tuon Jesajan kirjoituksen jälkeen joskin 3000 vuoteen mahtuu myös vastoinkäymisiä.

Elämä on.

• 23r42t

KTS--
        14.9.2016 21:19
        Jos tönit mun kavereita oot itse kuollut .
        Kommentoi
        Ilmianna
        Jaa
        UUSI
        KTS--
        14.9.2016 21:21
        Ja tavataan Stokkan kellon alla. 
        Sano aika!

• Tarkkaväännös

Hes.29:3. Biblia (1776). Saarnaa ja sano: näin sanoo Herra, Herra katso, minä tahdon sinun kimpuus, Pharao, sinä Egyptin kuningas, sinä suuri lohikärme, joka makaat keskellä virtoja, ja sanot: virta on minun, minä olen sen minulleni tehnyt.

• asdfgasfgasdf

Hallitushan on uskovaisin hallitus vuosikymmeniin. Jokainen voi päätellä, kannattaako uskovaisia valita asioista päättämään, jos jälki on tuollaista.

• näkemys

Jos tarkoitat Niinistöä, Sipilää, Soinia ja Orpoa uskovaisiksi, niin ainakaan me vanhoillislestadiolaiset emme pidä heitä oikeina uskovaisina. Oikea uskovainen ei halua itselleen ottaa ja toiselta riistää eikä myöskään tuota sellaista hedelmää, jossa lähimmäisiltä, sairailta, köyhiltä ummistetaan silmät ja laitetaan vaan omalle tilille rahaa.

• asdfgasdfgsdfg
        näkemys kirjoitti:

Jos tarkoitat Niinistöä, Sipilää, Soinia ja Orpoa uskovaisiksi, niin ainakaan me vanhoillislestadiolaiset emme pidä heitä oikeina uskovaisina. Oikea uskovainen ei halua itselleen ottaa ja toiselta riistää eikä myöskään tuota sellaista hedelmää, jossa lähimmäisiltä, sairailta, köyhiltä ummistetaan silmät ja laitetaan vaan omalle tilille rahaa.

Teillä vanhoillislessuilla onkin niin paljon tekemistä pedofiilienne kanssa ettei politiikkaan juuri ehdi.

• 2111

On ollut ns. Kylmää kyytiä säittenkin puolesta. Olisiko eduskunnan säätämissä laeissa menty väärään suuntaan!

• 1Niinpäniin

Hän säät ja ilmat säätää
        ja aallot tainnuttaa
        ja hyisen hallan häätää
        ja viljan vartuttaa.
        Hän onneen meidät ohjaa,
        myös aikaan vaikeaan.
        Sen rakkauden pohjaa
        ken pystyy koskaan tutkimaan?

• Virrestä462

Siis kiitos, Herra taivaan,
        kun lahjas meille toit
        ja päivän työhön, vaivaan
        taas puhtaan leivän soit.
        Suo, että ilomielin
        myös jaamme leipämme
        ja sydämin ja kielin
        sua lakkaamatta kiitämme.

• PasiToivonen

Hän säät ja ilmat säätää
      ja aallot tainnuttaa
      ja hyisen hallan häätää
      ja viljan vartuttaa.

Kirjoita Putinille että laittaa parempaa säätä.

• dggghh

Putsku ei ole meidän Herramme.

• Jobinpostia

Mal.2:2. Jos ette kuule ja paina sydämeenne, niin että annatte kunnian minun nimelleni, sanoo Herra Sebaot, lähetän minä teitä vastaan kirouksen ja kiroan teille suodut siunaukset. Minä olenkin ne jo kironnut, sillä te ette ole panneet tätä sydämeenne. Kuka "piru" on tämän Raamatun kirjoittanut, kun Jumalakin päästelee kirouksia?

• bedeg

Aamen.

• 34444

ok--

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7626
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7225
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5324
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4855
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4383
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4356
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4315
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4028
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3163
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48