Miksi Jumala on sallinut minun elää juuri nyt?
Ateisti, pysähjdy ja kysy itseltäsi?
23
256
Vastaukset
Olematon jumalasi ei ole sallinut tai kieltänyt mitään,
- 123456789101112
Todisteita, että Jumalaa ei olemassa?????
Jos ei ole, niin ole hiljaa! 123456789101112 kirjoitti:
Todisteita, että Jumalaa ei olemassa?????
Jos ei ole, niin ole hiljaa!Taas kerran. Positiivisen väitteen esittäjällä on todistustaakka.
Todisteita, ettei Russelin teekannua ole olemassa.
- vihtuilija
Ok....miksiköhän yksikään tuhansista jumalista on sallinut nimimerkillä "Yleinen" kirjoittelevan elää juuri nyt?...kysyin juuri itseltäni....
Voisitko nyt vastavuoroisesti kertoa, että miksi minun piti tuollaista kysyä itseltäni. - jhgfdrtyuio
Jumala ei salli sinun - koska olet tyhmä hihhuli
- Yleinen
Aivan, avaaja ei kasva edes teiniksi
Melkoinen oksymoroni aloitukseksi. Miksi ateisti esittäisi itselleen kysymyksen sellaisen toimijan motiiveista, jonka hän ei usko olevan olemassa?
Aloittaja. Kysyhän sinä itseltäsi, miksi Iku-Turso ei siepannut sinua viime uimareissullasi.- Yleinen
Kasva jo aikuiseksi!
- KasvaItse
Yleinen kirjoitti:
Kasva jo aikuiseksi!
Agnon kommentti osui taas ytimeen. Ja sekö harmittaa?
- Yleinen
Aloittaja on hikeään nuuskiva hihhuliLuterlainen ja taantuu kananmunaksi? Onko tämä sinusta hauskaa, Kela-elätti evankelistat ovat synti ja häpeä uskossani Jeesukseen
Yleinen kirjoitti:
Kasva jo aikuiseksi!
Jos en vielä tässä iässä ole aikuinen, niin en varmaan koskaan tulekaan. Seuraavaksi saattaa korkeintaan käydä kuten joululaulussa: "Jo vanhakin nyt nuortuu". Toivottavasti henkinen taantuminen ei kuitenkaan ehdi tulla ennen kuin siirryn ahvenruohoa lannoittamaan.
- Yleinen
Minä paskannan kaislikkoon joka päivä, mitä oikein tarkoitat?
- yleinenkönainenko
Yleinen kirjoitti:
Aloittaja on hikeään nuuskiva hihhuliLuterlainen ja taantuu kananmunaksi? Onko tämä sinusta hauskaa, Kela-elätti evankelistat ovat synti ja häpeä uskossani Jeesukseen
Onko tämä sinusta hauskaa?PH:n pilkkaa ei saa anteeksi,vaan tarttuu Saatana viimeisellä Tuomiolla sinua ranteesta kiinni,ja tekee erinäisiä operaatioita kehosi suhteen,mitään piittaamatta integriteetistäsi,josta et kovinkaan kernaasti tulisi pitämään!Siispä ota PH:n armolahja vastaan jo tänään,sitä hurskaasti nuuhkien,täten pelastukseksesi,muiden Vanhurskaiden ylevään seuraan!
Tiedossa on siten ylellinen jatkumo Ylistystä,ikuisuudenkin merkeissä! - ihmettelenvaan
yleinenkönainenko kirjoitti:
Onko tämä sinusta hauskaa?PH:n pilkkaa ei saa anteeksi,vaan tarttuu Saatana viimeisellä Tuomiolla sinua ranteesta kiinni,ja tekee erinäisiä operaatioita kehosi suhteen,mitään piittaamatta integriteetistäsi,josta et kovinkaan kernaasti tulisi pitämään!Siispä ota PH:n armolahja vastaan jo tänään,sitä hurskaasti nuuhkien,täten pelastukseksesi,muiden Vanhurskaiden ylevään seuraan!
Tiedossa on siten ylellinen jatkumo Ylistystä,ikuisuudenkin merkeissä!On tietysti hyvä että ihmisellä on mielikuvitusta, mutta liika on aina liikaa. Nolaat vain itsesi, mutta se on sinun häpeäsi.
- ihmettelevaankauan
ihmettelenvaan kirjoitti:
On tietysti hyvä että ihmisellä on mielikuvitusta, mutta liika on aina liikaa. Nolaat vain itsesi, mutta se on sinun häpeäsi.
Rakas veljemme,mielikuvitus on Jumalan lahja,PH:n kautta sinulle annettu,jotta oikein tulkitsemme Pyhiä Kirjoituksia,siten Sanaa julistaaksemme!
Sillä eikö ole sanottu,sana Kristuksesta on hullutusta heille,jotka itseään viisaaksi luulevat!Nolaamalla itsemme,maallisten auktoriteettien edessä,olemme tuhanteen kertaan lunastetut!
Ota siis vastaan,niskoittelematta,PH:n armolahja,että ikuisuuden ylistäisit! Yleinen kirjoitti:
Minä paskannan kaislikkoon joka päivä, mitä oikein tarkoitat?
Ahvenruohon lannoittamisella tarkoitin sitä, että kuoltuani tuhkani levitetään järveen.
Jos jälkikasvu joskus katselee kesäistä auringonlaskua kyseisellä järvellä, niin voivat todeta isukilla tai papalla olevan melkoisen hulppean hautamonumentin. Jää siinä Faaraotkin kirkkaasti toiseksi.
"Ateisti, pysähjdy ja kysy itseltäsi?
Miksi Jumala on sallinut minun elää juuri nyt?"
Koska taholla joka ei ole olemassa ei ole mielipiteitä eikä kykyä sallia tai kieltää mitään?- kannattaamiettiä
Hyvä "Yleinen". Tässä jumalattomassa maailmassa paljon ajankohtaisempi kysymys on miksi naapurisi sallivat sinun elää vielä.
- Jesjesjesjesjes
Tää palsta on täynnä pentuja!
- kylläkylläkylläkyllä
Jes. Nämä idioottimaiset avaukset ja häiriköt. Ateistit ovat kyllä edustavia.
- Ateisti-vaan
Ei ateisti voi kysyä Jumalta mitään, koska Jumalaa ei ole.
- NytOnNyt
Miksi minun pitäisi kysyä mielikuvitusolennolta jotain hypoteettista kysymystä ja jolla minulle ei ole merkitystä?
Kyllä tässä kiinnostaa ihan muut asiat. - näin-on-näreet
Uskis. Pysähdy ja kysy jumalaltasi miksi se teki ateisteista sinua fiksumpia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154