Hei! Mitä ovat ADHD-piirteet?
ADHD-piirteet
5
420
Vastaukset
- aaabbbbllldoqqåå
jatkuva PÄLÄTYS ei kuuntele muita vain itse kokoajan äänessä (huutaa), vähättelee muiden mielipiteitä ja tahtoa niitä "ei totella" eikä niitä oikeastaan olekaan, UTELIAITA, jatkuvasti nokallaan muiden asioissa, sieltä leipäläpästä voi tulla ulos ihan mitä vaan ja kenelle vaan, joillakin voisi olla jotain yksityistä jota ei näytetä tai ei kuulu kaikille, sitä ei tarvi näyttää kun ne kaikki jo käydään itse penkomassa myös kaikki kaapit, laatikot ym. piilossa olevat, KIIRE joka paikkaan aina täytyy päästä ekana, ÄRSYYNTYY helposti tarkkaan mietittävä mitä kysyy tai sanoo tai jos ei oo niin pakollinen tarve, LAPSELLISIA, ovat selkeesti muita samanikäisiä "jäljessä", tässä oli jotain piirteitä mitä moni moni muukin on varmaan lisäkseni huomannut, omassa perheessäni ei ole kenelläkään kyseisiä piirteitä eikä muitakaan "ylimääräisiä", on tutkittu!
- a2f8p6r9qqqq
Lisäisin tuohon että myös aistit, haju, maku sekä kuuloaisti ovat erittäin tarkkoja "heillä"...
- käytöstavat_ja
käytöstavat ja yllä olevat oireet kulkevat käsi kädessä, jos tuollaisia oireita äkkiä ja heti lekuriin tutkituttamaan korvien väli isompien vahinkojen välttämiseksi ja saamaan oikea diagnoosi ja lääkitys, lapsilleni olen opettanut saman mikä itselle on lapsena opetettu että muita ihmisiä arvostetaan ja kunnioitetaan ikää tai kokoa katsomatta tykkäsi heistä tai ei ja perille on mennyt, myös manipulointi, passauttaminen, jankkaaminen ja käskytys kuuluu niihin piirteisiin, äärettömän järkyttävää ja häpeämätöntä, jopa omat vanhemmat ovat samalla viivalla, jos vanhemmat asuvat eri osoitteissa jostain syystä lähivanhempi tai muut perheenjäsenet saattaa jopa edesauttaa lasta käyttäytymään näin esim etävänhemman luona, eivät ainakaan kiellä,.
- samaamieltäasiasta
Kuvottavaa "justiinamaisuutta" kaulimen heiluessa,. vai puuttuiko se vielä, hyvä jos puuttui, voi toiset pysyä kauemmin "terveinä", onneksi on olemassa hoitohenkilökuntaa lääkkeineen.
- Yhyhyhyy
Jokainen ihminen on erilainen riippumatta oletko ADHD vai et. Ei se ole ADHD:n vika jos sua ei pysty katteleen vittuuntumatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707