Osaako joku viisaampi kertoa mitä pitäisi tehdä, kun moottorisaha lähtee käyntiin, mutta ei kestä kierroksia vaan sammuu heti? Pystyykö korjaamaan itse vai vienkö hiltoon?
Jonsered CS 2138
9
1012
Vastaukset
- älynjättiläinen
Autot ja liikenne?
- Jootaiei
"Pystyykö korjaamaan itse vai vienkö hiltoon?" no pystytkö korjaamaan itse vai et? ei sitä täällä kukaan varmasti tiedä pystytkö sinä sen korjaamaan vai et.oma arvaukseni on ettet osaa sitä itse korjata.
- pokasahalla
Ilimo ruuvia viennät sen verran niin taas jaksoo surista! Ehkä metsuri hommot kannattoo jättee muille!
- vientääjapiettää
Joo, ilmaruuvia vaan toiseen suuntaan mutta kumpaan.. väärä vetää laihalle ja kone leikkaa kiinni, todella hyviä ohjeita metsureilta joilla ilmeisesti riittää seuraa koska metsät täynnä hommoo...
- pokasahalla
Kyllä sen kuuloo koneesta kun alkoo kirkumaan, korva tuntumalla männään....
- Mitä_kummaa
Ei noissa mitään ilmaruuvia ole. Bensaruuvia voisi kokeilla käännellä.
- jonserpower
vaihda kaasuttimeen kalvo, alkuperäinen varmaan väsynyt ja kakku loppuu täyskaasulla
- enkexinymuuta
Yhteen vaihdoin pakoputken, kun oli liian lähellä ja kuumeni. Toimi kuin uusi, mutta piti kierteittää alumiinia isommalle ruuville.
- mökkisahuri
Omassa sahassani oli samanlainen vika. Kävi hyvin tyhjäkäynnillä ,mutta kun tarjosi kaasua sammui heti. Viaksi paljastui tukkeutunut polttoainesäiliön korvausilmaletku. Letkun päässä oli jonkinlainen suodatin jonka paineilmalla puhaltelin puhtaaksi ja vika poistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194