Yritin etsiä netistä farkkuja, mutta ne vyötärömitat ei täsmänneet yhtään. Lantioni on 98 cm, mutta vyötärö 82 cm. Pituutta on vain 163 cm. Ainakin kokotaulukoiden mukaan ne koot, joissa lantio oli alle 100 cm oli taas vyötärömitta ihan käsittämättömän pieni ja sen perusteella mun koko olis ollut 44!! No, en ole kyllä ikinä vielä tuon kokoisia housuja käyttänyt ja lantiolle jäis kyllä melko paljon tyhjää tilaa. Suurin kokonumeroni on ollut 40, jotkut 38 farkutkin on kaapissa. Tuumista en tiedä, kun en ole sellaisia aikoihin käyttänyt. Vaatekoko noin muuten M-L väliltä.
Mistähän siis löytäisin sopivat housut, jos netin kautta haluan ostaa, mieluimmin vielä vähän polvesta levenevin lahkein, korkeavyötäröiset ja kankaassa sais olla vähän joustoakin.
Aika monesta kaupasta katsoin, mutta toivottomalta näyttää.
Farkut lyhyelle ja leveävyötäröiselle
vanhusjo
1
173
Vastaukset
- NP-housu
Oletko katsonut NP-myymälän sivuja? Heillä on pitkää ja lyhyttä. Itse olen 165cm ja pyöreä.. Aina on löytynyt housut. Mielestäni myyvät myös netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276