Kauan on avioliitto kestänyt vaikka vaimo täys lesbo. Kyllä ,ei epäilystä siitä,katselee kieli pitkänä naisten perään,flirttailee,käy vaatekaupat läpi nähdäkseen jonku joka sovittaa vaatteita,käy uimahallissa nähdäkseen,katselee netissä (salaa tietenki) ym. Ei minulla mitään lesboja vastaan,päin vastoin kiihottaa mutta liiton kun solmii niin bi olisi sopivampi vaihtoehto. Kun nyt edes myöntäisi mutta ei,ei sitten millään. Nyt voi joku vielä ihmetellä miksi liitto kestänyt?No kulisseja pidetään pystyssä mutta vaimo oikein pelkää että kosken. Kotona kiertää kaukaa ettei vaan törmätä. On kyllä muuten kiltti ja avulias,hoitaa kotia muta ei suhdetta. Joskus suostuu runkkaamaan mutta pitää likaisena ja tylsänä touhuna,haukkottelee ym. ,voi ***** miten seksikästä ,mielummin teen sen itse. Nyt kaipaisin kyllä vähän "terapiaa",olisko täällä joku nainen joka haluaisi vaihtaa ajatuksia?Vaikka kohtalotoveri
Vaimo lesbo
6
945
Vastaukset
- Hell-gan-neiti
Vaihda sukupuolta
- lesbokosiis
Pitää varmaan itsekin alkaa miettiä kun vaimo on ottanut esiin monta kertaa että naisen kanssa olis helpompi elää.
- 746351
No joo. Taas tämä sama sälli täällä satuilee.
- Mulkku-Seppo
No piexä se!
- Siismitä
Haluat puhua kohtalotoveri naisen kanssa. Siis naisen kansa, jonka vaimo on lesbo.
- NjaM
Vai naisen kanssa, jonka mies on homo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131