Khao Lak Laguna Resort

malediivarinen

Onko kokemuksia Laguna Resort hotellista, oriental villa bungalow huoneesta. Tammikuun alussa varattu reissu 2vk,,

7

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khaolakiin

On. Mitäs haluat huoneesta tietää?

• malediivarinen

Enemmän hotellista yleensä, siisteys,ruoka/aamiainen, ranta(snorklaus), kaikki kiinnostaa..

• KhaoLakFani

Siisti hotelli on ja henkilökunta vallan mainio. Aamiainen todella monipuolinen, muutaman kerran käyty illallisella, ruoka erinomaista mutta kallista verrattuna kylän ravintoloihin. Usein teemaillallisia. Ranta loistava ja porukka snorklaa kyllä kallioiden välissä paljon. Aurinkotuoleja paljon, aina löytynyt vapaita paikkoja. Aktiviteettejakin monenlaisia. Kylälle kävelymatka. Majoituttu Lagunaan jo 3 talvena bungalowiin ja ensi talvena jälleen mennään. Että ei huono valinta ollenkaan 👍

• santtu.1975A

Eikö yleensä olisi hotellihuoneen suhteen parempi kysyä kokemuksia ennen hotellin varaamista/maksamista. Silloin kyseisillä tiedoilla vielä jotain tekisikin (kun miettii minkä hotellin ja huonetyypin valitsee).

• Kivahan se on fiilistellä matkaa, lukemalla jo varatustakin hotellista.
      Mulle ainakin matkasta fiilistely, on osa matkanautintoa, ennen ja jälkeen.

Tarvittava tieto varaamiseen on saatettu saada jo aijemmin.
      Esim. tällä palstalla on laguunaa hehkutettu joskus kovastikin.

Itsekin menisin varsin mieluusti laguunaan jos hinta olisi kohdillaan. Yksin matkustettaessa, se vain on varsin hinnakas... Ainakin minulle.

Annetaan kaikkien nauttia matkoistaan tavallaan, tahoillaan ja autetaan jos pystytään.

• HyvääLomaa

Hotels comista löytyy mielipiteitä, eikun lukemaan. Ja täysin samaa mieltä ennen varaamista niitä arvosteluja kannattaa lukea. Thaimaan hotellit yleensä hyviä parempia kuin kanariansaarilla.

• lovekhaolak

Ensi talvena mennään kolmannen kerran Lagunaan. Ollaan siis tykätty. Siisti hotelli, ystävällinen henkilökunta, monipuolinen ja runsas aamiainen. Palkitsevat myös uudelleen tulijat. Ranta on hyvä, mutta vesi melko sameaa. Suosittelen ottamaan retken Surinille, siellä on huikea vedenalainen maailma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4824
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3905
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2524
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2291
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2114
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1798
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1537
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1461
    Aihe