Olen yrittänyt muistella, millainen Aapinen minulla oli, kun aloitin koulun syksyllä 1979.
Sanotaan että omaa Aapista ei unohda ja itsekin olen eppuja opettanut, mutta en kyllä muista kuollaksenikaan, millainen Aapinen minulla oli. Omaani en siis enää ole löytänyt ja meitä oli vain pienessä koulussa 4 ekaluokkalaista, joten paljon apua ei ole luokkakavereistakaan.
Vain kevään osa on tallessa. Se on "Aapiskirja", missä oli iso A ja päällä kukko. Joskus yritin selvittää ja sitä A osaa ei kai saa enää mistään. Tuskin niitä poiskaan on kerätty, mutta kummallista on, kun muita ensimmäisen ja toisen luokan kirjoja on tallessa, ei vain Aapista.
En muista edes sitäkään, ketä kirjassa seikkaili ym. Varmaan muistuisi mieleen jos näkisi kuvia ym.
Millaisia Aapis muistikuvia teillä muilla 70-l alussa syntyneillä on jotka olette lähteneet 80-l taitteessa kouluun?
Mikä Aapinen sinulla oli vuonna 1979
Aapisenmetsastaja
2
164
Vastaukset
- Aapisenmetsastaja
Edelleen kyselen, että muistaako joku 70-80 luvun vaihteessa koulutaipaleen aloittanut, että millainen aapinen hänellä oli? :)
- Aapisenmetsästäjä
Uppis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447246
- 324028
- 553533
- 463052
- 172776
- 372248
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 162226
- 442214
- 462181