Minua on jo pikkupojasta asti kiinnostaneet pyllyseksi ja peppureijätkin yleensä. Se on niin kiinnostavaa, enkä ikinä tunnu kyllästyvän siihen.
Ja tämä ylläoleva Huomio! (ei ole trolli), olen ihan oikea ihminen ja sanon minulla pervo luonne likainen ja olen yksin intohimoni kanssa enkä löydä omankaltaisiani, löydänkö koskaan, mistä ?
Kiitokset auttajilleni!
Olen ns.1 Nuori eläkeläinen(Lukekaa)
1
255
Vastaukset
- Kullakin_mieltymyksensä
Kyllä sinä varmaan omankaltaisiasi tulet vielä löytämään. Tämä aika on perin merkillistä aikaa. Tv: ssakin oli ohjelma erikoisista pakkomielteistä. Satuin tänään katsomaan ohjelmaa, jossa miehet eri puolilla maailmaa tuntivat vetoa pukeutua silikonista valmistettuihin naisen näköisiin nukkemaskeihin. Silti he väittivät olevansa sukupuolisuuntautuneisuudeltaan ihan normaaleja. En ole koskaan kuullut tuollaisesta, että jotkut haluavat olla nk. nukkeja. Sen olen tiennyt jo pitkän aikaa, että on olemassa transseksuaaleja, gendereitä ja esim. miehiä, jotka pukeutuvat ja meikkaavat itsensä naisiksi. Sen minä jotenkin käsitän, mutta että puetaan ylle naisnukelta näyttävä asu, niin hmmm. no, mitäpä se kenellekään kuuluu. Mutta onkohan siinä taustalla jokin sairaus, tai tarve piiloutua muulta maailmalta muuntautumalla nukeksi?
Hieman kyllä oudoksun tätä aikaa ja sen joitakin merkillisiä fetissejä ja mieltymyksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224