Mistä löytyy rintsikoita pienille rinnoille? En ole koskaan löytänyt kunnollisia sopivia (tarpeeksi pieniä) rintsikoita itselle, olisi mukava näyttää vähän naisellisemmalta alusvaatteissa.
Pienet rinnat
8
2426
Vastaukset
- sopivia
Itselleni on löytynyt sopivia ainakin Triumphin liiveistä. Mm. A-kuppi on jotenkin matalampi kuin muissa. Kannattaa käydä kunnon liiviliikkeessä tai kaupassa jossa on hyvä liivivalikoima, niissä on yleensä muitakin kuin "standardikokoja" ja useampien valmistajien malleja. Stockmannilla ja Sokoksella on ainakin aika hyvät valikoimat.
- pienirintainen
...HM ja Seppälä myyvät pienikuppisia rintsikoita, joissa irrotettavat toppaukset mukana.
- typy86
ja itse olen ostanut h&m:sta tosi ihana punaiset pitsirintsikat ja ne on pienet! Sielläki on niin pal erilaisia, et jotkut taas on isompia. Ne on sellaset push upit ku myytiin joulun lähel, mut luulen et samantapasia on kyl vieläkin..
- lauta
Sattuuko kukaan tietämään mistä sais a-kupin urheiluliivejäkin?
Ite ei oo tullu vastaan, olisi pakko hankkia kunnolliset. - Tiina
Aina se niin on, että vakiotyypeille löytyy kaikkea kivaa ja edullisesti, mutta tälläiset ääripäät kuten sinä (pieni kuppi) ja minä (suuri kuppi) joutuvat aina etsimään, metsästämään ja maksamaan maltaita!!!
Olen joskus suunnitellut, että perustaisin liiviliikkeen vain ääritapauksille:))
t. kuppi 80H- leo
Tiinan tapaiset povekkaat naiset ovat erityisesti mieleeni!
t.isojen kuppien ihailija - ``?=)(/&%¤#"
leo kirjoitti:
Tiinan tapaiset povekkaat naiset ovat erityisesti mieleeni!
t.isojen kuppien ihailija?=)(/&%¤#"!"#¤%&/()=?=)(/&%¤#"!"#¤%&/()=)(/&%¤
- klkjlk
H&M:n rinsikat on ainakin ainuita jotka minulle sopii (todella pieni rintainen) ja ne on myös edullisia. Varmaan niissä on jotenkin se malli niin hyvä! Kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184