Käyti viisitoista vuotta vanhaa Avea katsastuksessa, siis vain käytin kuten monena vuotena aikaisemminkin. Eihän sille ennakkoon mitään tarvitse tehdä, kun vasta öljytkin oli vaihdettu se oli siinä. No "schitroenilla" ei ole tätä katsastusvelvollisuutta enää tämän ikäisellä eihän paaleja tarvitse katsastaa ja toisaalta nehän on jo kattiloina tai yöastioina jo silloin.
Simmottist
3
156
Vastaukset
- Miksi_pitäisi
Minäkin näytin eilen 6-vuotiasta C5:sta katsastuksesta. Tarkastin että molemmat rekisterikilven valot palavat, ja menoksi. Eipä ollut mitään huomautettavaa, kuten ei ole ollut aikaisemminkaan. Täytyy kuitenkin viedä syksyllä huoltoon, kun tulee taas vuosi täyteen edellisestä. Itse en ala öljyjen kanssa läträämään. Muutenkin alkaa olla siinä, että voisi taas vaihtaa auto uuteen. En minä tälläkään ala loppuun saakka ajelemaan, vaikka mukava auto onkin.
- nautiskelija.autoilija
Tämähän se on tojohönön juhlapäivä kun tojo todetaan liikennekelpoiseksi ja sillä voi laillisesti olla tientukkona taas yhden vuoden lisää. Omat autoni ovat saaneet leiman jo reilut 30 vuotta mutta se on enemmänkin pakollinen velvollisuus ja vähimmäissuoritus autolta. Auton täytyy antaa enemmän kuin pelkän liikkumisen paikasta toiseen laillisesti. Siksi ajan saksalaisella.
Se että tojo on liikennekelpinen ei tee siitä hyvää autoa. Itse arvostan itseni paljon paremman auton arvoiseksi.- Tojota-trollipojuna
olet tällä palstalla tasan nollan arvoinen, jopa yh-äippäsi mielestä. Se on aika pettynyt kun sinut potkaistiin amiksesta kolmekymppisenä nolouden ja lapsellisuutesi takia. Helkama Raisukin tuli ostettua turhaan kun ethän sinä poju yh-äipän peräkammarista enää mihinkään poistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551