uusi yritys!

Jossukka

8

1581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jirma

On! Mutta lieneekö sittenkään ajaton..? Itse ainakin saattaisin kyllästyä nopestikin moiseen möhkäleseen, mutta joku tykkää sateesta ja toinen saappaista :)

• Morsian -05

No ihan rehellisesti täytyy sanoa, että paljon hirveempää sormusta saa hakea. Muistuttaa yläasteen luokkasormusta. Mutta niin kuin edellinen jo totesi, joku tykkää eri asioista kun joku toinen. Mutta jos sormus sun silmää miellyyttää niin älä nyt ihmeessä muilta kysele!

• Tilja

Pidin eniten ensimmäisestä

• Ninni

Fusion -sormus ei minun silmää miellyttänyt, mutta sinähän sitä katselet sormessasi. Oma maku-oma valinta

• jossukka

lähinnä tarkoitinkin! :) Kolmikerroksinen olisi liian iso - ja mitä sillä kolamnnella tekee edes? Eihän muutenkaan olisi kuin kaksi sormusta ;-)

Ei ehkä tosiaan kyllä ajaton, mutta minusta aika erikoinen verrattuna siihen valkokultabuumiin mitä nyt on... *huokaa*

• Neena

Ihan sileä valko- tai keltakultasormus on minusta paras - noinkin erikoinen sormus alkaa pian näyttää aika tökeröltä, kun elämän kuluessa omakin tyyli ja mieli muuttuu. Näyttää ihan luokkasormukselta minusta....

Kymmenen vuoden päästä on jo pöytälaatikossa.
      Kokemusta on.

• Jensen

Totta kai käy vihkisormukseksi - tuossa ekassahan on molemmat samassa - kihlat ja vihki.
      Ei siitä varmasti ole mitään sääntöä olemassa millainen sormus pitää olla.
      Sitä paitsi kyseessä on kuuluisa tanskalainen muotoilutuote, eli tuleva klassikko varmasti.
      Siitä vaan - turha täällä muita kuunnella jos se itseä miellyttää. Ja jos kyllästyt niin vaihdat sitten uuteen!?

• Mimmu

Kävisi ilman muuta,mielestäni tyylikäs.
      Voisin ehkä itse valita samoin.
      Onnea jatkossa ja hauskaa kevättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe