Kuukletkaa termeillä "weaponized terms" niin tulette oppimaan miten eliitti käyttää erittän oveliaita psykoloogisia keinoja jota me alaa harrastaman itsesensurointia
"HATE SPEECH" on nk "Weaponized Terms"
CIA--Social--Engineering
3
191
Vastaukset
- hähähähähähäääää
Minua ei moiset rajoitukset koske... viranomaiset eivät voi minulle yhtään mitään. Näytän niille takapuoltani.
Olen sitä mieltä että nämä maahanmuuttajat ovat lipeviä niljakkeita jotka imevät kansamme verta.- Bror-Erik1974odin
Kansamme tuskin on kiinnostunut siun takapuolesi mielipiteestä joten vedähän poika housut jalkaan. -Eiks jeh?
- hähähähähhähääää
Hintti- Bror-Erik kuuluu myös lipevien niljakkeiden joukkoon koska on mielipiteiltään maanpetturi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371