Minulle on väitetty, että jos henkilö, jolla on ADHD, hajottaa tavaran, hänelle ei saa suuttua siitä. Kun olen sitten tästä kertonut muille, minulle on sanottu, että ei sellainen henkilö kuulu yhteisöön, joka hajottaa tavaroita, oli hänellä diagnoosi tai ei. Tämä väittäjä on sitten sanonut, että pitää olla typerä ihminen, jos noin ajattelee.
Eikö tästä saa suuttua?
2
250
Vastaukset
- waldor
Ei se ole mikään etuoikeus että saa tehdä pahojaan ja hajottaa tavaroita ym, siihen pitää puuttua rakkaus ei paranna, silti"niille" ei saa mennä sanomaan mitään jollei se ole jotain heille positiivista tai kannustavaa/kehuvaa, vain he saavat arvostella ja kommentoida muita eivät siedä itseen kohdistuvaa kritiikkiä, yltyvät vaan ja tulevat "toimimaan" kyseisin oirein silmiesi eteen kun kuulevat sinun sanoneen heistä jotain.
- t.ADHD
Tottakai mulle saa suutahtaa, kuten lapsellekin, "normaalille" ihmiselle, vanhalle jne. jne. Vahinkojahan nuo on, mutta kyllä muakin vituttaisi jos kaveri jotain tärkeää rikkoisi. Eriasia sitten paljonko siitä suuttuu, mutta tottakai saa valitella asiaa. Ei kai siitä rähjäämään ja riitelemään silti tarvitse ryhtyä. Jos tahallaan rikkoo niin asia toki eri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090