Oletteko mistä tilanneet treenivaatteenne- ja varusteenne? Itse olen käyttänyt lähinnä Fitnesstukkua, mutta nyt mieli tekisi kokeilla tilata ulkomailta.
Tietääkö kukaan hyviä ja luotettavia ulkomaalaisia verkkokauppoja, mistä tällainen tumpelokin osaisi tilata itselleen päällepuettavaa? Uskaltaako luottokorttia käyttää ilman pelkoa? Ei ole tullut tilattua, joten suhtaudun toistaiseksi vähän epäluuloisesti :)
Tuota Bonuswayn kautta tilaamista olen kerran kokeillut ja ainakin toistaiseksi näyttää siltä, että sieltä olisi tulossa palautusta ostoksesta. Siihen nähden ihan hyvin, että tilaamani paita maksoi alle 9e ja palautusta tulossa 10e.
Onko kokemuksia tuleeko nuo Bonuswayn hyvitykset oikeasti tilille vai onko tämäkin joku myyntikikka?
PS: Jos joku haluaa ilmasen shoppailukympin niin tuossa linkki:
https://www.bonusway.fi/?r=5423104
Treenivaatteet ja varusteet ulkomailta?
5
261
Vastaukset
- vm43
Vanhat verryttelyhousut ja lämpimillä ilmoilla vanhat shortsit. Siinä alapään asusteet.
Yläkerran peittona joku T-paita joka on kierrossa viimeinen. Ensin ulkokäyttö, sitten kotona sisällä ja viimeeksi salilla.
Jalkineet? Sandaalit ja tempaus- ja rinnallevetopäivinä vanhat lenkkarit.
Mavet sukkasillani mutta merkkiä en tiedä koska eukko ostaa ne jostakin halvalla.
Saapasvarsien loputtua edustavat välinediivailuani valmiit vetoremmit. Mallia juokseva silmukka josta en pidä mutta enhän enää paljoa vetelekään, siis kiloissa.
Muiden ostopaikkaa en tiedä mutta remmit ostin salilta. - Nitrogenius
Treenaan 100% natuna eli munasillaan ja ilman sukkia. Pitää vaan temmatessa varoa ettei jää munakarvat tangon ja käsien väliin. Joskus mulla on musta kommandopipo pssä suihkutiloissa ja saunassa.
- Tilannutluotettavasti
http://fi.sportsdirect.com//
Tämä ainakin on hyvä - Eiainasuomi.fi
Ulkomailta se Fitnesstukkukin on eli tulee Ruotsista.
Samat Sportamore ja Cdon, mikä myös toimii hyvin.
Briteistä toimii kohtuullisesti myös Startfitness ja Sportsshoes. - Raketti2
Mikä tahansa missä käy PayPal on oman kokemukseni perusteella turvallinen eli maksu menee sitä kautta eikä tarvitse suoraan syötellä korttitietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164