Kysyin asiaa OP-vakuutusyhtiöstä. Ei ole merkitystä kuka asennuksen tekee vaan sillä että se tehdään oikein. Kotivakuutus ei korvaa asennusvirheestä johtuvaa vesivahinkoa oli asennuksen tehnyt kuka hyvänsä.
Mutta onneksi tiski- ja pesukoneen asennus on sen veren helppoa, että sen osaa melkein jokainen tehdä itse. Koneiden mukana tulee lisäksi ohjeet. No pyykkikone voi olla painonsa vuoksi hankala tapaus.
Varmaan vaativinta koko touhussa on tiskikoneen kiinnitys ja pyykkikoneen asentaminen vaateriin.
Meillä on aina tehty itse eikä tuohon kauan mene.
Voihan sitä tietysti tässäkin asiassa työntää rahansa jonkun asennusfirman kassaan. On vain aika kallista näin euro-aikana ja Suomi-hinnoiteltuna.
Tiski- ja pesukoneen SAA asentaa itse
tee_itse_ja_säästä
2
1309
Vastaukset
- Anonyymi
Tiskikone, pesukone ja kuivausrumpu on meillä aina asennettu itse. Ei ole rakettitiedettä, mutta pyykkikoneen asennus voi olla voimalaji.
- Anonyymi
Miten todistat setsemän vuoden jälkeen, oliko asennus oikein vai värin tehty?
Tiesittekö muuten, että valmistajien ohjeiden mukaan syöttövesiletku pitäisi uusia kymmenen vuoden välein. Pitäkää kuitti tallella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296