Onko sisäpiirillä tietoa milloin sivut aukeavat?

15.12.2009.Anni.C.blogi

"En malttaisi odottaa sitä että pääsisi kirjautumaan sisälle ja nähdä mikä mahtaa olla tilanne. Nimittäin muistakaa että sen jälkeen kun sivut sulkeutuivat , nin kului monen monta kuukautta ennen kuin Hannu vangittiin Ruotsissa. Koko sen ajan Hannu on todennäköisesti jatkanut tuloksellista treidailua, joten jäsenten saldot ovat tällä hetkellä huomattavasti korkeampia, kuin silloin sivuston sulkeutuessa. Eli me saamme Hannulta mahtavan joululahjan tänä vuonna. Ettei vaan olisi Hannu itse suunnitellut tuota oikeudenkäynnin aloittamista ja vapautumistaan joulun alle juuri tuosta syystä , se vanha velikulta :)".

2

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni.12.09.Columb.blogi

"Olemme kaikki lukeneet Hannun epäinhimillisistä ja kidutusta lähentelevistä olosuhteista vankilassa. Siitä huolimatta Hannu ei murtunut painostuksen alla , vaan suomalaisen sisun ruumiillistumana taisteli urheasti vastaan. Kauppalehdessä olleen artikkelin mukaan hän jopa valmensi itseään hypnoosin keinoin., joten hänen entisestäänkin valtaisat henkiset voimavaransa ovat saavuttaneet jo äärettömän korkeat mittasuhteet. Uskon ja toivon että tuo voimavaraistuminen tulee näkymään myös tulevaisuuden kaupankäyntitehokkuudessa. Itse kuitenkin tunnen huonoa omatuntoa siitä, että Hannu on joutunut käymään tuon kärsimysnäytelmän lävitse meidän, WinCapitan jäsenten, puolesta ja vuoksi. Siksi toivoisinkin että voisimme jotenkin konkreettisesti osoittaa kiitollisuuttamme hänelle. Olen asiaa miettinyt, millainen olisi paras jäsenistöltä tuleva kollektiivinen kunnian- ja kiitollisuudenosoitus, ja mielestäni paras vaihtoehto olisi jos teettäisimme Hannusta patsaan, joka voitaisiin sijoittaa näkyvälle paikalle hänen synnyinkuntaansa? Mitä mieltä muut ovat asiasta? Myös muita ehdotuksia olisi hyvä tuoda esille". Jotenkin tulee mieleen Pohjois-Korea ja Kim Jong-un.

• Näitä.lukiessaan

Suurin vaara Hannulle menehtyä nauruun sellissään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe