Kännissä vonkaa ja lirkuttaa , selvinpäin on kylmä ja etäinen. Kuvio toistuu jatkuvasti. Mitään fyysistä ei välillämme ole tapahtunut, miehen käytöksestä johtuen. Oon kysynyt, en saa selitystä. Hän on sinkku, mulla ero menossa. Mikä äijää vaivaa?
Mikä on totuus miehen tunteista?
12
308
Vastaukset
- pubinruusuko
Vetäkää enemmän perskännejä....ja tulevaisuus mahtava ja vielä vasta eroamassa oleva nainen....
- eroanytoikeasti
Estynyt luonne... ehkä ne tunteet tulee vaan kännissä ku panettaa. Sanoisin että, jos tunteita on voimakkaita, ronanttisia, seksuaalisia, niin normaali ihminen ei niiden osoittamisern tarvitse kännejä ottaa.
Ehkä toi sun parisuhde tilannekin tekee tuon ettei uskalla heittäytyä.. oit eroamassa. Jep. Montako vuotta oot tehny eroa? Milloin eroat oikeasti :D
on kylmä, yrittää tappaa tunteitaa.. sitte kännissä se purkautuu.. - Kaiapsentiedät
Seksiähän hän vaan vonkaa ja luulee et oot helppo, kun olet eroamassa ja palasina.
- apllevoimia
Mielestäni sillä onko toinen eroamassa tai sinkku tms.ei ole sillain väliä, kun mitä ihmiset tässä ketjussa esittää. Jos ihmiset tosissaan toisista välittää ja on suuria tunteita niin kyllä niitä lämpimiä tunteita näytetn ja niistä puhutaan riippumatta ihmisen statuksesta, ainakin minun lähipiirissä ihmiset on eroprosessinsa aikana jo monet löytäneet rakkaan vierelleen ja jotkut ovat ihastuneet ja rakastuneet suhteensakin aikana. Rakkaus kun aina ei katso aikaa, toki on näitä jotka sanoo, että ensin ero, sitten viis vuotta yksin ja sitten vahvistuneena se uusi, elämää kun vaan aina ei voi suunnitella noin hienosti, se yllättää.
Mutta sekin on varmaan totta, että eronnutta tai eroavaa monesti pidetään helppona nakkina läheisyyden kaipuussaan, mikä tietty on ikävää. Mutta ihan yhtä hyvin jotkut pitää sinkkuja tai vaikka varattujakin helppoina nakkeina. Ja vaikka moni tuolla eropalstallakin tiukasti vastaan väittää, että ei ero tee kenestäkään huonompaa niin käsi sydämellä voitteko vastata, että ette olisi jostakin tietämästänne tai tuntemastanne eronneesta ajatelleet, että onkohan tuo jotenkin hankala tai huono tyyppi tai mitenkähän silläkin on tuossa mennyt vikaan. Eihän se eroa estä, mutta kyllä eroava on herkillä monesta syystä ja enemmäkin tukea tarvitsee. Turvallisuuden tunteen hajoaminen, mitä läheisen menetys aina tuo on vielä ympäristön paineita siitä mikä meni vikaan. - Totuuss
Totuus on että mies on känniääliö ja juoppo jonka kanssa sulla olisi todella surkea tulevaisuus. Jos ei pysty selvänä mitään sanomaan niin ei kannata enää tapailla sellaista miestä.
- Väärä_palstako
Miehellä ei ole tunteita sinua kohtaan. Nousuhumalassa voisitte hänen puolestaan kiksautella ja seuraakin ollut vailla, mutta et kiinnosta muuten. Ei vain kehtaa suoraan sanoa, että "no kun kännissä teki mieli, mutta en mä susta kyllä muuten kiinnostunut ole". Toivoo ja uskoo, että ymmärrät sanomattakin, kun antaa kylmää fibaa muuten.
Miksi tämä on muuten edes parisuhde-palstalla, kun teillä ei edes ole suhdetta?- eiossaaneuvoo
Voihan niillä silti suhde olla, vaikka fyysistä suhdetta ei olekaan. Suomessa on kyllä paljon tunneestyneitä ihmisiä kuten joku tuolla sanoi eli mahdotonta sanoa ap:lle mikä on syynä. Niin kuin tämänkin ketjun kirjoitulsissa tulee esiin syitä voi olla monia. Jotenkin oudolta ja hämärältä tuo kuulostaa.
- Ehhehhe
Tunne-estynyt? Salli mun nauraa. Jätkä koittaa saada kyydit silloin tällöin kun kännissä muistuu muija mieleen, muuten ei seura kiinnosta. Ja täällä joku ymmärtäjä-täti uskoo että kyseessä on ihan oikea parisuhde ja mies on vaan vähän tunne-estynyt.
- erilaisiaparisuhteita
Suomi on kuule tunne-estyneitä miehiä ja miksei naisiakin pullollaan. Kännissä tunteillaan ja muuten ei mitään ihmeempiä. Itse en ole moiseen törmännyt, mutta vanha suomalainen perinnehän tuo monilla on. Itelleni on miehet ainakin osoittaneet kiinnostusta aina myös ihan selvin päin, kännissä osa tietty vahvemmin. Mun korviin selitykses kuulostaa epäloogiselta, sillä panetukseen muijia löytyy ihan mistä vaan nykypäivänä.
- trhgdrfgd
erilaisiaparisuhteita kirjoitti:
Suomi on kuule tunne-estyneitä miehiä ja miksei naisiakin pullollaan. Kännissä tunteillaan ja muuten ei mitään ihmeempiä. Itse en ole moiseen törmännyt, mutta vanha suomalainen perinnehän tuo monilla on. Itelleni on miehet ainakin osoittaneet kiinnostusta aina myös ihan selvin päin, kännissä osa tietty vahvemmin. Mun korviin selitykses kuulostaa epäloogiselta, sillä panetukseen muijia löytyy ihan mistä vaan nykypäivänä.
Ja katin kontit. Ukko haluaisi aloittajasta vakipanon, mutta ei mitään muuta. Ja haistaa, että aloittaja on epätoivoisesti laastarin tarpeessa. Mies varoo visusti, ettei anna "päivän valossa" mitään kiinnostuksen merkkiä, koska ei halua aloittajan kanssa paneskelua kummempaa.
"Kännissä tunteillaan" - joopa joo, ja miten moni on päätynyt kännissä sänkyyn väärän immeisen kanssa, koska "no mua vaan panetti". Sepäs nyt onkin erinomainen osoitus niistä Todellisista Tunteista! - Ehhehhe
"Mun korviin selitykses kuulostaa epäloogiselta, sillä panetukseen muijia löytyy ihan mistä vaan nykypäivänä"
No ei muuten tasan varmasti löydy tavismiehelle panetukseen muijia mistä vaan. Vai tunnetko sä itse useitakin sellaisia muijia, jotka sekstailevat tuosta noin vaan kenen kanssa sattuu?
Ihme oletuksia sulla muutenkin, "suomi pullollaan" tunne-estyineitä vaikket itsekään tunne yhtään ja että se on suomalainen vanha suomalainen perinne. Ja samaan aikaan, että nykypäivänä on kuitenkin seksiin suostuvaisia naisia kuitenkin vaikka kuinka ja paljon. Koita nyt päättää kummassa todellisuudessa sä elät, ollaanko täällä estyneitä . Tai mielummin palaa ihan tähän oikeaan todellisuuteen jossa kumpikin oletus on väärä.
Ja mä olen muuten perheellinen nainen, ettet oleta vuorostasi, että tämä on jonkun miehen kirjoittama.
Epätoivoinen juntti. Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427