Lauantaina koneelle ponnahti ikkuna, jossa oli Googlen merkki ja teksti, jossa luku, että selain on havainnut koneella kaksi virusta, jotka vaarantavat koneelta 23% sisällöstä ja että aikaa on puolitoista minuuttia pelastaa kone ja alla latauspainike. Oli joku zip-tiedosto. URL oli jotain muuta kuin Googlea.
Onkohan joku langennut noin tökeröön ansaan? Kyllä moisesta pitää kaikkien mahdollisten hälytyskellojen soida!
Vai mukamas virus
3
109
Vastaukset
- 93545665543
Jos sadastatuhannesta huijausyrityksestä menee yksi läpi niin se riittää hyvin huijarille. Spämmäystäkin harrastetaan siksi, että se toimii. Yksi miljoonasta menee retkuun ja se riittää tekemään toiminnasta kannattavaa.
- kaikkianekeksiikin
Saman tapainen tuli Windows Defenderin hallintasivun kopio ja teksti, älä poistu tältä sivulta , ennen kuin Defender on skannannut viruksen pois, muuten koneelle jää haittaohjelma ja kello kävi 1.30 min. alaspäin. Osoite paljasti väärennökseksi eli kun olisi antanut käydä kellon loppuun
niin koneella todella olisi haittaohjelma. Kyllä tollaiseen haksahtaa moni hädissään. - varokaaviruksia
Kytkekää nettiselaimesta ponnahdusikkunat pois päältä, niin ei pompi örkkejä ruudulle niin paljon. Jos ne mainokset on jollain nettisivulla muun tavaran seassa, ei niitäkään kannata klikkailla.
Minä en mitään mainoksia naputtele. Jos vaikuttaa kiinnostavalta, menen yrityksen nettisivuille kirjoittamalla sinne yläpalkkiin osoitteen suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748