Kuten jotkut teistä ovat varmaan huomanneet, olen vaatinut tällä keskustelupalstalla, että minulle rakennettaisiin patsas Kauhajoen kaupungintalon eteen. Valitettavasti kaupunginvaltuusto ei ole lämmennyt ajatukselle, vaikka olen kirjoitellut aiheesta jo vuositolkulla. Kepun valta lienee liian suuri, jotta hanke edistyisi. Toivoisinkin, että ihmiset Kauhajoelle vaatisivat patsasta aiempaa sinnikkäämmin - pohjalainen toki jaksaa yrittää. Ehkäpä jonain päivänä valtuustossakin tajutaan patsaan myönteinen merkitys ja patsas vihdoinkin nousisi komistamaan hallintoaukion pihaa.
Patsashanke jäissä
9
312
Vastaukset
- jumalalle_patsas---
Ehdottmasti Jumalalle kuuluu oma patsas Kauhajojen keskustaan keskustalaisten ihmteltäväksi ja myös pällisteltäväksi
- puukoolla_pistetyille
Aivan kohtuullista että puukoolla pistetyylle jätetään se puukkoo rumiiseen se täydentää taiteellista kokonaiskokemusta
- Lisää_patsaita
Myöskin Hymyilevälle ampujalle on kohtuullista saada oma patsas "Mitäs hymyilit"
- kusinen_taksikuski_myös
Miten kusenhajun saa välittymään patsaasta
- Toritaulutaiteilija
Abstrakti vai näköispatsas ?
- eem-
"Valepatsas?"
- Getku
Patsas hanke saatava käynnistettyä, ainoastaan sillä koomajoki nousee tästä taantumuksen tilasta.
- ratastajapatsas-
Ehdottomasti koomajojelle kuuluu ratastajapatsas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164