Olenko lihava

Läskityttö

Olen 13vuotias tyttö, painan n.64kg ja olen 167cm pitkä. Olen mielestäni ylipainoinen koska kaverini joskus sanovat minua läskiksi. Äitini mielestä olen vain isoluinen mutta en usko sitä

3

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopivakoko

Kannattaa uskoa äitiä.

• A-ma

Te nuoret puhutte toisillenne aika rumasti ymmärtämättä, miten loukkaatte toisianne.
      Te puhutte vielä rumemmin itsellenne, syyttäen itseänne mahdottomistakin asioista.
      Teidän on alettava kannustamaan ensin itseänne ja sen jälkeen osaatte olla hyviä tovereita toisillennekin. Todelliset oikaistavat asiat voitte parantaa, mutta turhista syytöksistä on mahdotonta tehdä oikaisua.

Onko teillä ympärillänne tukevia ja luotettavia ystäviä?
      - Sellaisia, jotka antavat hyviä ohjeita nuorille aterioista ja liikunnasta?
      -Joka kannustaa ja rohkaisee, kun toimit oikein ja saat hyviä tuloksia?
      -Joka tukee, kun toidet voivat huonosti ja alkavat kiusaamaan?
      -Joka ei kritisoi turhista asioista?
      -Joka ei ole kateellinen, kun sinä onnistut, mutta itse epäonnistuu?
      -Joka ei houkuttele sinua lopettamaan terveitä toimia, joista saat tuloksia?

Jos olette tovereiden kanss, jotka kiusaavat ja sabotoivat, niin he eivät ole hyvää seuraa.
      Saatte maksaa heidän seurastaan epäonnistumalla itselenne tärkeissä asioissa.
      Opitte itsekin huonoiksi tovereiksi, ja tunnette syyllisyyttä.
      Jos ei ole hyvää toveria juuri nyt, niin on sitäkin tärkeämpää olla itselle hyvä toveri!
      Aikanaan vedätte puoleenne samanlaisia hyviä tovereita, sillä niitä löytyy varmasti!

Nuoret ihmiset ovat ihania, vastuuntuntoisia, jotka tekevät itsestään, mitä ikinä haluavat!
      Ympäröikää itsenne ihmisillä, jotka haluavat teille hyvää.
      Jättäkää huonoja tapoja ja korjatkaa ne hyvillä, niin saatte, mitä todella haluatte:-)

• Minttu567

Painolla ei väliä ku syö monipuolisesti, kasvispainoitteisesti. Tärkeintä että pysyy terveenä. 13-vuotias on vielä lapsi ja lasten ei todellakaan tarvitse miettiä painoa. 64 kiloa ei todellakaan ole mikään läski kun pituutta on 167cm. Moni asia vaikuttaa painoon, lihasmassan määrä tekee enemmän painoa kun taas läskiä ja luuta oleva ihminen painaa vähemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8123
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6369
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3673
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      70
      2440
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2430
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      42
      2204
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2176
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2014
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83