Miksi kukaan polttaa tupakkaa? Tupakoitsijat haisevat, näyttövät tyhmiltä ja häiritsevät kanssaihmisiä. Tupakoitsijaa saa aina odottaa ja tupakan perässä juokseminen tuntuu tyhmältä. Tupakoitsijan paskaki haisee tuhkakupilta. Tupakoitsijan lapsetkin oppivat polttamaan, tuoakoitsijat ovat yleensä flunssassa eikä ruokakaan maistu samalta. Haistakaa vittu ja menkää muualle pilaamasta mun elämääni
Tupakointi on perseestä
41
916
Vastaukset
- Pillujen--asiantuntija
Naiset rakastaa tupakoivia jännämiehiä. Ei ole varmaan olemassa yhtään sellaista jännämiestä joka ei tupakoi. Eikä ole olemassa yhtään jännämiestä joka olis kokematon.
- naiseteitykkäätupakasta
Tupakoijilla ei seiso, mutta se on vain oikeutettu rangaistus muiden elämän pilaamisesta. Se ei silti riitä. Tarvitaan ankarampia rangaistuksia.
- ei_tupakkaa2
Tupakoijat tupakoivat, koska he ovat tyhmiä.
- ehkäsitkud
yksi syy on se että tyttö löytyy HETI ja helposti
koska tupakoivia ja sen sietäviä naisia on Paljon
myös näitä ketä ei tupakoi, kun muute naiset käde vaas, helpot armat nakit houkuttaa Paljon
huomasha tuo ku tupakoiva jantteri muutti viereen, pian eri eukko ku sen eronnut joka myös kävikyläs, kävi pyllistää ja äijä antoi ilmaseks mikroaan pienelle eukolle joka kävelyl pokkesi pyllistämässä
samoin mopo pojalle heti tyttö ja vaihtaaki voi jne.. itse seurasin sivusta tuota muutama vuoden alueellani.. monet naiset kyl yritti erinäistä olevinaan oloa että saisivat minusta tasoeroisempaa seuraa tai jotain, mut tietoa ei riittämiin, eli rahahyöty jne.. ei mitää tietoa tai oletus että ei hyötyä siis
kai se jossai vaihees pitää sit tyytyä vähempää.. varmaa sit ku joskus ei lähisukua enää oo tai jotai.. jää täysin yksin maailmaan, sitten.. olenko 60 reilusti sitten ? kai joku 20-30 tyttö löytyy sit vielä paksuksi tulemaan, meiltä miehiltähä ei siemen tuottava lopu.. naisilla 60 kieppeil tilanne jo eri tyyppinen olisi - viinamies
Se auttaa rentoutumaan, ja auttaa vitutukseen.
- roskat_tupakoivat
Tupakointi kuuluu sivistymättömän alaluokkaisen roskaväestön ominaisuuksiin humalahakuisen juopottelun ja tatuointien ohella.
- roskasakki
Roskaväki tupakoi. Juuri se alaluokka, joka ajaa Audilla ja Mercedeksellä, se sama roskaväki, joka tunkee puskuriin kiinni joka paikassa. Vitun köyhät on käyttäny kaikki rahansa Mersuun ja tupakkaan. Sitten ne juopottelee ja sikailee niin, ettei niitä persaukisia paskoja kestä kukaan.
Osa niistä helvetin komukoista vielä väittää olevansa niin porvaria niin porvaria, vaikkei niillä ole mitään muuta antaa kuin kupata rehellistä veronmaksajaa ja varastaa konservatiiviselta oikeistolaiselta kansanosalta ja muulta ihan oikealta kansalta. Ne saatanan loiset ei osaa kun vetää röökiä puhallellen sitä porvariston hillityn charmin päälle. Osa niistä persaukisista nousukasöykkäreistä vielä äänestääkin nykyään rehellisesti viherpunikkeja! roskasakki kirjoitti:
Roskaväki tupakoi. Juuri se alaluokka, joka ajaa Audilla ja Mercedeksellä, se sama roskaväki, joka tunkee puskuriin kiinni joka paikassa. Vitun köyhät on käyttäny kaikki rahansa Mersuun ja tupakkaan. Sitten ne juopottelee ja sikailee niin, ettei niitä persaukisia paskoja kestä kukaan.
Osa niistä helvetin komukoista vielä väittää olevansa niin porvaria niin porvaria, vaikkei niillä ole mitään muuta antaa kuin kupata rehellistä veronmaksajaa ja varastaa konservatiiviselta oikeistolaiselta kansanosalta ja muulta ihan oikealta kansalta. Ne saatanan loiset ei osaa kun vetää röökiä puhallellen sitä porvariston hillityn charmin päälle. Osa niistä persaukisista nousukasöykkäreistä vielä äänestääkin nykyään rehellisesti viherpunikkeja!.. NeoKapitalistit on RoskaSakkien RoskaSakkia.. ;D
- kaikkisamanarvoisia
Mitkä ihmeen neokapitalistit? Kommunismi ei toimi ja sitä nämä kokoomusta ja vihreitä äänestävät alaluokkaiset tupakkaa vetävät juopot nousukasjupit eivät tajua. Heidän itsensä pitäisi saada kaikki tuet veronmaksajien piikkiin ja kaikki mahdolliset veronmaksajien maksamat harrastukset, mutta heikko-osaisille eivät soisi mitään. Tämä hemmetin roskasakki, joka luulee olevansa jotain pelkällä velaksi ostetulla Audilla ja kuppaisella kaupunkilaisasunnolla 400 000 euron velkoineen pintakiillolla sliipattuna. Tämä halveksittava roskasakki vaan heittää kunnon kansalaisille elostelevaa juttua siitä, ettettekö tiedä kuka olen, sinä olet pelkkä paska jne. Tämä tyhjäpäinen roskasakki on vallannut vielä porvarispuolueiden jäsenistönkin, joten kunnon konservatiivilla ei ole puoluetta äänestettäväksi ollenkaan. Oikea osoite tälle käytöstapojen puutteesta kärsivälle persaukiselle ruikuttajasakille olisi vasemmistoliitto. Viherpunikkejahan he jo äänestävätkin. No onhan näissä "porvareissa" ja "oikeistolaisissa" jo huumehörhöjäkin, eikä kyllä heidän ns. "käytöstapojen" perusteella ihmekään. Jos valkoista roskasakkia on olemassa niin nämä kyllä kuuluvat siihen joukkoon.
Poltan silloin tällöin kun oikein haluan rentoutua. Toivon samalla, että saisin keuhkosyövän, että pääsisin pois täältä teitä täydellisiä ihmisiä häiritsemästä.
- 2.epätäydellinenn
Tupakoiva mies on ällö, eikä sitä tee mieli suudella. Luulee näyttävänsä hyvältä, mutta on tosiasiassa vain tyhmä
- hutilaukaus
Totta kai. Sama kanssa tupakoivan naisen kanssa. Karmea tapaus ja tyhmäkin vielä.
- ex-raitis3
Tupakointi ei välttämättä ole sellainen asia jonka kokisi kivaksi asiaksi. Tupakointi kuitenkin antaa mahdollisuuden tehdä luontevasti tuttavuutta naisiin tupakkapaikalla. Aivan kuten muussakin pariutumiselämässä, mies joutuu tekemään työtä naisiin tutustumisen eteen ja tämä työ ei välttämättä ole sellaista jonka kokisi miellyttäväksi.
- Gnuk
Heh, ihme marmatusta. Eipä ole tupakoimattomat naisetkaan valittaneet kanssani suutelemisesta. Päinvastoin... :)
- hmmjahmm
Mutta muusta varmaan sitten ovatkin. Olethan itsekin täällä myöntänyt, että stondis on historiaa. Siitä voit kiittää mm. tupakkaa.
- Gnuk
No sovitaan sitten niin... :)
- 760123
Tupakoijat ovat alinta kastia, kunnolliset miehet ja naiset eivät tupakoi. Tupakoiva ihminen tekee likaisen vaikutelma ja haisee pahalta. Hänen vaateensa, ihonsa, hiuksensa, kätensä, kotinsa melkein kaikki hänessä haisee, hampaat ovat keltaiset ja huonokuntoiset, iho on kellertävä, rypistynyt ja kuiva.
- tupakkamuija
Kaikki tupakoinnista valittavat on tiukkapipoisia puritaaneja, joita ei jaksa hullukaan.
- Gnuk
<3
"Parantuneet juopot ja uudelleen syntyneet kristityt ovat pahimmanlaatuisia ihmisiä"
-Charles Bukowski- - Anonyymi
Röökilutkanarttupaska pitää vain tyhmän päänsä ajatukset itsellään. Vain kyrpäkasat polttavat, tupakoivan naisen suutelu maistuu taatusti samalta kuin suutelisi tuhkakuppia.
- Terveellistäkö
Siksi että saa ylimääräisiä kiloja pois
- asdg23wedsdef
Tupakointi lihottaa.
- Totuuss
Tupakki miehet saa paljon pillua naisilta jotka ei tupakoi.
- crux
Onhan se aika perseestä, ei sitä voi kiistää. Minä olen kuitenkin ihan vaikeimpina hetkinä ostanut askin, ehkä kerran vuodessa ja päässyt sen hetkellisen hyvänolontunteen avulla taas jotenkin nilkuttaen eteenpäin.
Toki siinä jotain romanttistakin on kuten vaikka Juha Tapion laulussa:
"Mun sätkäni hehkuu mut ukko,
sen päässä on hiipumaan päin
ja se miettii kuinka se elämänkulku on näin." Onhan se aikalailla turha tapa. Mua ei haittaa niin kauan, kun tupakoivat ei valita lihavuudesta. Niin mäkään en valita tupakoinnista ja sen haitoista. :)
Tai kenenkään dokaamisesta, niin kauan kun dokaavat ei valita muiden riippuvuuksista...jne.
Synnitön ensimmäisen kiven heittäköön..vai kunka se menikään. :DMua haittaa kyllä toisten tupakointi. Samassa autossa röökaaminen voi aiheuttaa joillekin astmakohtauksen. Löyhkä tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin, vaikkei itse polttaisikaan. Kerran piti juosta kakomaan vessaan, kun viereiseen penkiin istui pinttynyt tuhkakuppi, sellainen tupakankusen lemu tarttui nenän limakalvoille. Vieläkin öklöttää kun ajattelee. Siitä selvittiin sitten puhumalla, että anteeksi, en kestä tupakan hajua, vaihdan paikkaa (helvetin kauas).
Enkä kyllä katsele kenenkään känniörvellystäkään.
Itsekseen ihmiset saavat tehdä mitä tykkäävät, kunhan eivät aiheuta sairastumis- ja tapaturmavaaraa muille.LinerT.2 kirjoitti:
Mua haittaa kyllä toisten tupakointi. Samassa autossa röökaaminen voi aiheuttaa joillekin astmakohtauksen. Löyhkä tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin, vaikkei itse polttaisikaan. Kerran piti juosta kakomaan vessaan, kun viereiseen penkiin istui pinttynyt tuhkakuppi, sellainen tupakankusen lemu tarttui nenän limakalvoille. Vieläkin öklöttää kun ajattelee. Siitä selvittiin sitten puhumalla, että anteeksi, en kestä tupakan hajua, vaihdan paikkaa (helvetin kauas).
Enkä kyllä katsele kenenkään känniörvellystäkään.
Itsekseen ihmiset saavat tehdä mitä tykkäävät, kunhan eivät aiheuta sairastumis- ja tapaturmavaaraa muille.Nimenomaan kyse oli tapana kyseisten asioiden harrastaminen ja moraalisaarna en näistä jaksa pitää. Tehköön mitä tykkää, seurani toki valitsen sen mukaan ettei mun tarvi kärsiä.
Eipä mulla tuttavissa ole kuin yksi tupakoiva, miehen siskon mies. Polttaa ulkona ja näen 2 kertaa vuodessa. Alkoholin läträäjiä ei tuttavissa ole yhtään.
Juo ns. Sivistyneesti.
Työkaverit moni polttaa, mut ei meinaa mitään. Enempi harmittaa tupakkatauot, mitä pidetään vähänväliä. Itellä ei samoja taukoja ole.muhkee_muhku kirjoitti:
Nimenomaan kyse oli tapana kyseisten asioiden harrastaminen ja moraalisaarna en näistä jaksa pitää. Tehköön mitä tykkää, seurani toki valitsen sen mukaan ettei mun tarvi kärsiä.
Eipä mulla tuttavissa ole kuin yksi tupakoiva, miehen siskon mies. Polttaa ulkona ja näen 2 kertaa vuodessa. Alkoholin läträäjiä ei tuttavissa ole yhtään.
Juo ns. Sivistyneesti.
Työkaverit moni polttaa, mut ei meinaa mitään. Enempi harmittaa tupakkatauot, mitä pidetään vähänväliä. Itellä ei samoja taukoja ole.Ihan yleisellä tasolla vaan, ei haittaa. En stressaa.😄
Nyt olet väärässä. Ei tupakointi ole perseestä. Kakka on perseestä.
- Ex-savuton
Kun lopettaa tupakoinnin niin tulla poksahtaa helposti 10-20kg painoa vyötärölle lyhyessä ajassa. Ruokahalu kasvaa ja ennen kaikkea aineenvaihdunta hidastuu huomattavasti. Ihan tieteellisesti todistettu fakta. Kumpi on sitten pahempi, tupakointi vai järkyttävä ylipaino, sitä voi kukin mielessään puntaroida kun miettii lopettamista.
- Ex-savuton
Tähän vielä lisäsin omakohtaisen kokemuksen tupakkalakosta. Jokainen joka polttaa niin tietää miten aamulla lähtee vatsa hienosti toimimaan ensimmäisen kahvikupposen ja tupakan jälkeen. Ollessani polttamatta tuntui kuin koko päivänä ei lähtisi vatsa käyntiin ja pian alkoikin turvotus näkyä naamassa ja vyötäröllä. Noin 15kg kun oli tullut lisää niin vedin johtopäätökset ja hain kaupasta heti kolme askia vihreätä Kent-tupakkaa mitä olin aiemminkin polttanut.
Paino pirulainen ei vaan tahdo enää hevillä alas tulla :( Ex-savuton kirjoitti:
Tähän vielä lisäsin omakohtaisen kokemuksen tupakkalakosta. Jokainen joka polttaa niin tietää miten aamulla lähtee vatsa hienosti toimimaan ensimmäisen kahvikupposen ja tupakan jälkeen. Ollessani polttamatta tuntui kuin koko päivänä ei lähtisi vatsa käyntiin ja pian alkoikin turvotus näkyä naamassa ja vyötäröllä. Noin 15kg kun oli tullut lisää niin vedin johtopäätökset ja hain kaupasta heti kolme askia vihreätä Kent-tupakkaa mitä olin aiemminkin polttanut.
Paino pirulainen ei vaan tahdo enää hevillä alas tulla :(Oletko kokeillut lääkkeitä tupakoinnin lopettamiseen? Mulla on pari tuttua, joille ne toimi oikein hyvin. Jotain mielialalääkkeitä pohjimmiltaan (heh), mutta ei tehnyt mieli tupakkaa eikä tullut painoakaan lisää kun ruokahalu ei lisääntynyt. Lenkkeilemällä saa sitten painoa alas ja punttaamalla ylös. :)
- nortti.huuleen
Tosimiehet tupakoi. Kiltit mammanpojat ei tupakoi, koska äiti on aikoinaan kieltänyt.
Tupakointi on useimmiten köyhän, sivistymättömän ja kouluttamattoman ihmisen merkki. Erot ovat tilastollisesti selviä ja erot näkyy jo yläasteelta lähtien. Ihminen joka on riippuvuuden vietävissä ei hallitse itse elämäänsä.
- ai_miten_niin
Liituraitapuku tai jakkupuku päällähän ne sauhuttelee. Eihän köyhällä ole edes varaa tupakkaan.
- eivät.hallitse.itseään
peak66 kirjoitti:
Tupakointi on useimmiten köyhän, sivistymättömän ja kouluttamattoman ihmisen merkki. Erot ovat tilastollisesti selviä ja erot näkyy jo yläasteelta lähtien. Ihminen joka on riippuvuuden vietävissä ei hallitse itse elämäänsä.
Riippuvuutta on myös rahan ahneus, kunnianhimo, huomionhakuisuus etc.
- Tupakka-on-kemia
Tupakointi on hyväksi koska siten tutustuu naisiin ja siten saa naisia.
- 1_mustahampainen_poju
Ja nuuskamälli huulessa saa varmasti naista!
- Anonyymi
Kokeile toista päätä, saatat nauttia siitä
- Anonyymi
Kannattaa polttaa sen verran että pystyy tarvittaessa laittamaan tupakaksi, jos aloittajan kaltaisia tulee näköpiiriin.
Tajuavat pysyä loitolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135