hyvä meikkivoide etsinnässä

meikkiämeikkiä

Eli siis pitäs löytää kestävä vaalea keltasävyinen meikkivoide! Mielummin laatumeikki koska marketti meikit ei kestä mun naamalla pitkään... Nyt käytän isadoran cover up ja lumenen naturalcode (sävy 10) sekaisin.

Joe blascot EI käy . Värit liian tummia ja koostumus ei vaan miellytä mua.

Clarins (joku teint?) ym kokeiltu mut oli sekin vaalein liian tumma 😩

Revlon colorstay buff liiaan tumma mut keltasuudesta plussaa 👍

Myös josjoku tietäs jonku hyvän peitevoiteen vaaleelle iholle.ja semmonen nestemäinen ois ihanteellisin. Nämä "kovemmat" peite aineet ei levity niin nätisti mun nassuuni.

4

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kosmetologi007

Ehkä kannattaa mennä johonkin kosmetiikkaliikkeeseen katsomaan ja konsultoimaan asiantuntijoita. Esim Sokos, Stockmann, Kicks mitänäitänyton.

• FutureMUA

Nyxin uusin total drop foundation, löytyy tosi vaaleeta ja on tosi nestemäistä. Itelläni on paperinvaalee iho, ja on toiminu tosi hyvin! Suosittelen siveltimellä levittämään, mutta on onnistunu beautyblenderilläkin.

• meikkispua

Sokos juuri paikka joka kyni mult rahat myymällä liian tummaa voidetta... Kuulemma voide oli täydellinen mun ihoon. Joopa joo... Liian tummaahan kaikki olleet ja hintavia.

Käytän jane iredalen puuteria joka on kosmetologin valitsema,siihen oon tyytyväinen 😊 mut ei yhtä laajaa valikoimaa löydy meikkivoiteelle iredalelta.

Sivellin löytyy mut mikä on beaty blender?

• beautyqueenko

beauty blender on mun tietääkseen se munanmuotoinen "pesusieni" millä voi levittää meikkivoidetta. Lorealin sientä on paljon kehuttu. Oman ostin kicksistä (7 euroa). Kicksistä kantsii käydä sitä meikkivoidetta kattoa. Esimerkiksi jos laatua haluaa nii lancomelta löytyy hyviä. (n. 50 euroo puteli) ja jos ei tarvi paljoo tai pelkkään korjaukseen nii se puikko vois riittää. (n. 30 euroa). Lancomelta ja diorilta löytyy molemmista semmosia mis on seerumis seassa (eli tosi kevyen tuntuisia) mut nää ei ole kovin peittäviä. Eli kun meet liikkeeseen nii sano mitä haluat meikkivoiteelta. (kestävyys, peittävyys, ilmavuus, hinta?)

Smashboxillakin on mielestäni hyviä. ja varsinkin bileiltoihin suosittelen jo primerin käyttöä (eli pohjustusvoidetta ennen meikkivoidetta) smashboxilla näitäkin paljon, ja pienin puteli maksaa 18 euroa.

Pohjustusvoide siis tasoittaa ja pidentää meikkivoiteen kestoa. Sekä smashboxilla on eri tarkoituksiin olevia primereita: on rasvoittuvalle, kuivalle, punoittavalle iholle jne..

Mut paras meikkivoide/puikko: Lancome tai dior. Et kadu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe