Synnintunto

Kivipelto

Mitä tämä on tämä jatkuva ahdistava synnin ja viheliäisyyden tunto.
Uskon armoon.uskon Jeesukseen uskon Hänen sovittaneen kaikki syntini.
Siitä huolimatta olen masentavan synnintunnon vaivaama.
Teen syntiä joka päivä..olen ajatuksissa syntiä täynnä..teoista puhumattakaan.
Parannuksen tekeminen on kiven takana.
Olen itsekäs...omahyväinen ylpeä omaneduntavoittelija..irstailija ..nautiinonhaluinen..mitä vielä tottelematon itsekäs..hekuoija...ulkokultainen....kristitty.
Kiivailija..kärsimätön...
Haluaisin olla parempi uskovainen..seurata Jeesusta...mutta ei kaikkea muuta.
En ennen ole kokenut itseäni näin uskomattoman kelvottomaksi.
Missä hengenhedelmät?
Mitä tästä eteenpäin?

28

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • InhoaKaikkeaKadottavaa

Niin kauan, kun koet Pyhän Hengen nuhtelevan tai painavan omaa tuntoasi -sinulla on Pelastuksen ja Vapautumisen toivo!

Kun et enää piittaa tekemisistäsi, mahdollisesti Jumalan Armo on ohittanut kohdallasi. Kiitos Hänelle, jos vielä näyttää todeksi synnin! Luovu siitä, älä kiinnitä katsettasi ja pyydä, että Herra Itse vaikuttaa sinussa jopa VIHAA juonittelevia perkeleentekoja kohtaan!

• getharddd
    • raamatun.totuus.ei.kirj

No mitä raamattu kehottaa tekemään:
      Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.

Eli avainsana on pyhitys. EI itse itsensä pyhittymisen yrittäminen, ei omien tekojen kautta, vaan Sanan kautta. Pyhittäminen tarkoittaa erottamista, eli erotat jokainen pivä aikaa Herralle, rukoukseen ja sanan lukemiseen. Ja Sanan lukemisessa pyydät Pyhää Henkeä avaamaan sinulle Sanaa.

Jos olet syntiä tehnyt, tunnustat sen ja KÄÄNNYT, eli et enää palaa samaan takaisin.
      Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

Kun et elä synnissä, niin silloin syyttäjäsi on saatana, joka yrittää varastaa sinulta rauha. Muttajos tiedät eläväsi synnissä, niin tunnustat, ja jatkat elämääsi puhtaana.
      Uskovainen, joka lankeilee, on synnin orja, eikä ole vielä vapautunut kahleistaan. SIlloin täytyy pyytää Pyhää Henkeä ilmaisemaan, mikä on synnin juuri.
      Kun tiedät juuren, on se revittävä juurineen irti, eikä leikitellä himojen kanssa.

Herra tulee avuksi, kun vilpittömästi haluaa puhdasta elämää.
      Mutta jokaisella on myös oma vastuunsa oman tiensä puhtaudesta.

• syntiätehkäämmeee

saviseutulainen

2.8.2017 14:55

Vaan, Jumalalle kiitos, tuota taistelua ei tarvitse omin voimin käydäkään.
        Vain turvaamalla Jeesukseen Kristukseen, Hänestä kokonaan riippuvaisena, Hänen puoleensa alati kääntymällä, Häntä avuksi huutamalla, saatamme vain perkelettä vastustaa.
        Silti lankeamme - koska kuitenkin annamme ajoittaen lihallemme vallan.
        Mutta saamme Jumalan armosta nousta aina uudelleen, syntimme tunnustaen ja niitä anteeksi Jumalalta anoen, Jeesuksen Kristuksen täydellisesti edestämme täytettyyn työhön, Hänen ristinuhriinsa, meidän tähtemme ja puolestamme vuodatetun verensä voimaan turvaten.

Taistelu lihaa vastaan jatkuu niin kauan kuin uskova maan päällistä elämäänsä elää.

• Kivipelto

Kiiitos tuo oli lohduttava sana

• Kivipelto

Juurin niin..kyllä on helppoa kuin heinänteko

• seksiäharrastakaammeee
    • homostelkaammeee

"Jokaisen miehen tulisi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa - auttaisi ymmärtämään naisia"
      08.12.2016 09:45 - Rea Haverinen - Luettu 33 121 kertaa

https://www.voice.fi/suhteet/a-135787

Muotisuunnittelija Tom Ford perustelee kuuluisaa lausahdustaan tuoreessa haastattelussa.

Muotisuunnittelija Tom Ford kertoi vuonna 2004 GQ-lehden haastattelussa olevansa sitä mieltä, että jokaisen miehen tulisi olla yhdynnässä toisen miehen kanssa edes kerran elämässään. Hän neuvoi tuolloin, että akti kannattaisi hoitaa jonkun sellaisen kanssa, josta pitää.

- Se on täysin luonnollista, ei se tunnu niin erilaiselta, Ford mietiskeli tuolloin.

Nyt Ford on kommentoinut asiaa jälleen. Hän seisoo sanojensa takana ja perustelee niitä sillä, että miehet ymmärtäisivät naisia paremmin, mikäli he joskus olisivat yhdynnässä.

- Naisen asema seksissä on todella haavoittuva ja passiivinenkin. Vaikka seksiin olisi suostunut vapaaehtoisesti, liikutaan siinä aina todella yksityisillä alueilla ja se tuntuu todella henkilökohtaiselta, Ford selittää.

Fordin mukaan miehet saattaisivat oppia ymmärtämään naisia paremmin, mikäli heille valkenisi kuinka paljon sillä, että toinen sukupuoli on hallitsevassa asemassa seksuaalisesti, on merkitystä laajemmassakin konseptissa.

• homostelkaammee

http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2017/07/paavin-neuvonantajalla-huumehuuruiset.html

perjantaina, heinäkuuta 07, 2017

Paavin neuvonantajalla huumehuuruiset homostelubileet

Paavi Franciscuksen neuonantaja kardinaalia Francesco Coccopalmierion piti vähän aikaa sitten kovaääniset bileet, jonka johdosta naapurit kutsuivat paikalle Vatikaanin poliisin.

Poliisin tultua paikalle asunnossa oli käynnissä täydet huumehuuruiset bileet ja Vatikaanin neuvonantaja homosteli muiden tuntemattomien miesten kanssa.

Vatikaanin poliisi toimitti asunnon omistajan sairaalaan ja nyt hän on tietojen mukaan italialaisessa luostarissa nuolemassa näppejään tästä skandaalista. Mutta New York postin mukaan Paavi on tapahtuneesta raivoissaan.

Homostelu on valtaeliitin sisällä tunnettua puuhaa ja sitä on harrastettu siellä ennenkin

Vaikka yleisesti ei luulisi varakkaiden liikemiesten vetävän toisia kakkoseen, mutta valitettavasti tällainen miesten välinen homostelu on näissä piireissä aika yleistä puuhaa.

Sanoihan myös Teksasilainen Alex Jones siitä kuinka näki vuonna 2000 Bohemian Grovessa varakkaiden liikemiesten harrastavan homoseksiä tuolla San Franciscon metsässä.

Jones oli onnistunut soluttamaan itsensä vuoden 2000 Bohemian Groveen. Kun hän uskotteli heille olevansa joku Teksasilainen öljymiljonääri.

Mutta myös USA:n ent. presidentti Richard Nixon totesi myös aikanaan tästä joka vuoden heinäkuussa järjestettävästä suljetusta varakkaiden liikemiesten Bohemian Groven kokoontumisesta. Että se olisi homoin ja iljettävin paikka ikinä mitä maa päällään kantaa. Tämä viittaisi siihen, että myös Nixon näki kuinka siellä nämä osallistujat tuikkasivat toisiaan kakkoseen.

Bohemian Grovessa on kerrottu myös olevan joka vuosi useita homoprostituoituja.

• synneistä pääsee eroon kun unohtaa turhana koko uskovaisten käsitteen.

• MitesSitteSuuPannaan

Tuon ohjeistuksesi kanssa tulet kohtaamaan Raamatun Jumalan Silmästä silmään!?

• lue-sanaa-ja-toimi

1.Timoteuksen kirje:
      1:19 säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon, jonka eräät ovat hyljänneet ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet.
      1.Pietarin kirje:
      3:21 Tämän vertauskuvan mukaan vesi nyt teidätkin pelastaa, kasteena - joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta - Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta,

• ystävärakkain

Se on viisainta, kun alat rakastaa itseäsi täydestä sydämestäsi ja unohdat mokomat synnit! Ei täällä kukaan Pekkaa pahempi ole. Kun rakastaa itseään, alkaa ne hyvät hedelmät kukoistaa ja saatatpa löytää tulevaisuudessa itsesi vaikka auttamassa vähävaraisia. :) Ihanaa päivää sinulle!

• pitkäänhellari

Kannattaa jättää sen synnin ympärillä pyöriminen ja keskittyä Jeesukseen ja Jumalan rakkauteen. Älä pyöri itsesi ympärillä. Jumala sen sitten tekee ja vaikuttaa.

• saviseutulainen

Niin kauan kuin synti uskovaa ahdistaa, on hän turvassa Jeesuksen Kristuksen ristin juurella - ja on kaikesta kehnoudesta, täydellisestä kelvottomuudestaan, huolimatta hyvin lähellä Jumalan valtakuntaa.

Kun synti, oma syntisyys, ei enää uskovaa ahdista, on hän kaikonnut kauemmas Jumalan valtakunnasta.

• pitkäänhellari
        saviseutulainen kirjoitti:

Niin kauan kuin synti uskovaa ahdistaa, on hän turvassa Jeesuksen Kristuksen ristin juurella - ja on kaikesta kehnoudesta, täydellisestä kelvottomuudestaan, huolimatta hyvin lähellä Jumalan valtakuntaa.

Kun synti, oma syntisyys, ei enää uskovaa ahdista, on hän kaikonnut kauemmas Jumalan valtakunnasta.

On totta että on outoa ja huolestuttavaa, jos uskovainen voi tehdä syntiä ja rikkoa Jumalaan ja lähimmistään vastaa hyvällä omallatunnolla, mutta sellainen epämääräinen jatkuva paha olo, orjuus ja ahdistus ei ole kyllä Jumalan tahto ja mitään elämää. Sellainen painiskelu käy jo mielenterveyden päälle ja vie ilon Kristuksessa. Ei silloin voi kokea Jumalan lapsen vapautta, rauhaa, iloa ja lepoa Pyhässä Hengessä. Tätä tarkoitan.

• alkoholiongelmaaa

Me Naiset: Simo Silmu ei pystynyt täysraittiuteen: "Alkoholi on tulevaisuudessakin ongelma"

Torstai 3.8.2017 klo 09.07

Yölintu-solisti Simo Silmu kertoo yrittäneensä luopua alkoholista kokonaan siinä onnistumatta.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201708032200302613_vd.shtml

Yölinnun laulaja Simo Silmu, 39, kertoo Me Naiset -lehden haastattelussa taistelustaan alkoholia vastaan. Silmu myöntää, että aikoinaan on mennyt enemmän kuin lujaa, mutta sanojensa mukaan viimeiset kaksi vuotta hän on keikkaillut selvin päin.

Katkolla mies on ollut monta kertaa. Täysraitista Silmusta ei kuitenkaan tullut, vaan hän arvelee, että alkoholi on tulevaisuudessakin ongelma.

- Aluksi vannoin joka paikassa, ettei minulla ole muuta vaihtoehtoa kuin täysraittius. Pitkään ajattelin, että pystyn siihen kyllä. Toiset pystyvätkin, mutta minun piti nostaa kädet pystyyn ja todeta, että en pysty, Silmu sanoo.

Silmu pyrkii täysraittiuden sijasta olemaan viikonloput töissä selvin päin.

Simo Silmun Päivi-vaimo sanoo parin keskustelleen alkoholista jo ennen parisuhteeseen ryhtymistä. Hän on saanut apua riippuvaisten läheisten ryhmistä.

- Varmaan tärkeintä on kuitenkin se, että teimme jo ennen hoitojaksoa yhteisen päätöksen siitä, että meille juominen ei ole tabu. Simo ei salaa sitä minulta, ja minä saan puhua ja kysyä asiasta päin naamaa.

- Vaikeimmat asiat on vain pakko puhua, Päivi sanoo.

• Mahtava-lupaus

Joh 16:7-15 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän. Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
      synnin, koska he eivät usko minuun; vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe; ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa.

Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa. Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.

Rom 4-> Mitä me siis sanomme esi-isämme Aabrahamin saavuttaneen lihan mukaan?
      Sillä jos Aabraham on teoista vanhurskautettu, on hänellä kerskaamista, mutta ei Jumalan edessä.
      Sillä mitä Raamattu sanoo? "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi."

"Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi." Aabraham uskoi Jumalan sanan lupauksen ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi. Mitä sitten Jumala hänelle lupasi? 1Ms 15 -> Näiden tapausten jälkeen tuli Abramille näyssä tämä Herran sana: "Älä pelkää, Abram! Minä olen sinun kilpesi; sinun palkkasi on oleva sangen suuri." Mutta Abram sanoi: "Oi Herra, Herra, mitä sinä minulle annat? Minä lähden täältä lapsetonna, ja omaisuuteni haltijaksi tulee damaskolainen mies, Elieser." Ja Abram sanoi vielä: "Sinä et ole antanut minulle jälkeläistä; katso, talossani syntynyt palvelija on minut perivä."

Mutta katso, hänelle tuli tämä Herran sana: "Hän ei ole sinua perivä, vaan joka lähtee sinun omasta ruumiistasi, hän on sinut perivä." Ja hän vei hänet ulos ja sanoi: "Katso taivaalle ja lue tähdet, jos ne taidat lukea." Ja hän sanoi hänelle: "Niin paljon on sinulla oleva jälkeläisiä." Ja Abram uskoi Herraan, ja Herra luki sen hänelle vanhurskaudeksi. Ja hän sanoi hänelle: "Minä olen Herra, joka toin sinut Kaldean Uurista, antaakseni sinulle tämän maan omaksesi."
      Jumala lupasi tässä Jeesuksen kautta siunata kaikkia ihmisiä kaikkialla, jotka tulevat uskomaan että Jeesus on meidän pyhityksemme. 1 Kor 1:30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,

• Armoitus

Sinä olet minua synneilläsi vaivannut.
      Rasittanut minua pahoilla töilläsi.
      Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi...itseni tähden..enkä sinun syntejäsi muista.
      Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niin kuin sumun ja sinun syntisi niinkuin sumun.
      Palaja minun tyköni..sillä minä lunastan siinut.
      Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat..tulevat ne villanvalkoisiksi.vaikka ne ovat purppuranpunaiset tulevat ne villanvalkoisiksi.
      Palaja minun tyköni.sillä minä lunastan sinut.

• isostakirjastaaa

Ilm. 16:

8 Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon, ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.

9 Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.

10 Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa

11 ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

• Gredinta

Onneksi olkoon! Olet oppinut jotain siitä millaista on kun meitä murretaan, jotta Jumalan kirkkaus voisi paremmin tulla meissä näkyviin.
      Kun paholainen syyttää sinua siitä, että olet kelvoton, sano: Niin olenkin! En ainoastaan kelvoton, vaan kaikkeen hyvään täysin kykenemätön. En edes yritäkään tehdä itseäni paremmaksi. Jeesus on minun elämäni! Jos minussa on pisaraakaan hyvää, se on Jumalan armon työtä minussa.

Opi lepäämään Golgatan täytetyssä työssä! Silloin saat levon omista töistäsi! Ei ole enää tärkeä mitä sinä teet, vaan luota siihen että Jumala tekee kauttasi niitä tekoja joita tahtoo.
      Opi luottamaan täydellisesti Jumalan armoon! Minä itse ajattelen että jos minun pitäisi pelastaa itseni, peli olisi jo menetetty. Sentähden ainut mikä minut voi pelastaa on Jumalan armo. Siksi vastuu minun pelastamisestani lepää Hänen harteillaan, ja luotan ettei Hän epäonnistu. Siksi minä voin levätä luottaen että Hän tekee minut taivaskelpoiseksi, minä en sitä voi tehdä.

Ainut mitä voin tehdä, on kiittää Häntä hänen armostaan, ja luottaa Häneen.

• katuevankelistaaa
    • htbn

Vika voi olla siinä, että et osaa yksinkertaisesti ottaa anteeksiantoa vastaan, tai et osaa antaa itse anteeksi itsellesi. Usein myös sielunvihollinen onnistuu pilaamaan uskovaisen elämän syyttämällä jatkuvasti synneistä, jotka on jo annettu anteeksi.

• bthd

Myös jos olet tieten tai tietämättäsi okkulttisissa siteissä, saattaa rauhan löytäminen olla mahdotonta.

• hengenuudistus

Okkultismi on tulevaisuuden uskonto, joten kaikkien meidän palavien kristittyjen tulisi ensisijaisesti keskittyä siihen. Voimaa ja väkevyyttä Herrassa!

• hjlök

Synti on uskonnollinen termi, jolla ihmisiä alistetaan ja nöryyytetään.
      Itse tajusin tämä jo rippikoulussa ja ravistin uskonnolliset taakat harteiltani ja aloin elää ihmisenä.
      Helppoa ja mukavaa.

• ghth

Helppoa ja mukavaa niin kauan, kun lopulta seisot Jeesuksen tuomioistuimen edessä vastaamassa synneistäsi.

Kyllä synti on todellinen ja vakava ongelma, jonka vain Jeesus voi hoitaa. Jeesuksella on valta antaa syntejä anteeksi maan päällä.

• bthi

Nykyajan "hengellisissä" kokouksissa on helppo joutua okkulttisiin siteisiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8459
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6667
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3840
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3629
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      166
      3034
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2959
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      47
      2937
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2809
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2486
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2084
    Aihe