Onko Peltolammin keisari Juhis liikkeellä? Mahis tässä kyselee...
Pizzeria Antonia
10
313
Vastaukset
- HMOL
Saattaa hyvinkin olla, jos Mahis on semmone heppu joka tuntee Kiipan ja Tiippanan.....
- Hannibal_
Kumikäsi ja Hans tunnetaan. Ja Jaaris.
- Ylväs
On ja kello Jone. Se on staudit ja renno.
- Hannibal_
Servi systems maksaa, ja Suomibägi täyttyy... Hei määään!
- HMOL
Nyt maksaa jos maksaa OSM Ship Management ja mikään ei täyty!!! Pitäs Mahis jostai saada sun sähköpostiosote, mutta tänne sitä ei kyllä viitti laittaa.......
- Hannibal_
Onks sulla Ettistä? Syki biitti!
- HMOL
Jos jätät snubin kamelista, huikan soppaa.... omat apet loppu....
- HMOL
Meitin pitää Mahis joku päivä lähtee lastenlipulla suokkiin ja tulla verkkoaitaa pitkin muiniksina takas lautalle!!!!
- Hannibal_
Puluillen menee, just siistii. Mä lähen nyt hakee malvitoonaa ja kämpille miettimään huomisen killiksiä. Toivottavasti Ypy ei pyydä saunaan völssiin...
- Hannibal_
Kantsii muuten Juhis viedä koko laatikko. Jos ottaa vaan yhen pullon niin se huomataan. Gaabitsbägiin vaan ja menoks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748