En meikkaa normaalisti ikinä, ainoastaan tosi hienoissa juhlissa max. pari kertaa vuodessa ja nyt on niin, että tahtoisin vallan vinkkejä! Etten taas ala miettimään vasta siinä juhla-aamuna, että mitä taion olemattomasta meikkivalikoimastani naamaani. :D
Ajatuksenani on mahdollisimman minimalistinen meikki: ripsiväri, ehkä vähän luomiväriä, huulet korkeintaan jollain 'miedolla' värillä ja siinä se! (Kulmani ovat luonnostaan tummat.)
Mutta, miten iho? Minulla on pisamia poskipäissä ja nenällä joita en halua peittää (ne on osa mua!) sekä joitakin luomia, joita tuntuisi tyhmältä lähteä peittämään (osa ovat sellaisia hieman koholla oleviakin). Ihossani on hieman epätasaisuuksia sekä yhdessä, pienessä kohtaa poskessa näkyy verisuonia (couperosa?), en piittaa niistäkään, siinähän ovat.
...MUTTA miten peitän finnit (jotka ilmestyvät totta kai aina juhla-aamuna) ja ehkä joskus paikoin punoittavan ihon? Ilman, että se olisi paksu, peittävä pakkeli. En osaa.
Jotain meikkivoidetta(?) ja puuteria häivyttäen vain tietyillä alueilla vai miten, toimiiko sellainen ollenkaan, höö??
(Pitkä alustusselitys, pahoittelut!)
Ihon pohjustus / peittäminen...?
Tymhä
2
166
Vastaukset
- FutureMUA
Suosittelen nestemäistä peitevoidetta, (jonka voi levittää sorminkin jos ei siveltimiä ja sieniä ole/halua ostaa) esim NYX Professional Makeup Concealer Wand (löytyy ainakin Sokokselta ja Stockalta), on hyvän hintainen ja väriskaala on suhteellisen laaja. Onnea juhliin :)!
- Tymhä
Kiitos suosituksesta! Täytyypä tutustun tuotteeseen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748