ekana päivänä kun saavutte menette jonnekkin saliin luultavasti jossa rehtori pitää puheen ja opettajat kertovat nimensä, sen jälkee menette uuden luokan kanssa ns kotiluokkaan ja sitte teidän ope kertoo kaikkee kivaa ym, meidän koulus kaappi maksaa 10€ mutta voi olla tietenkin eri sun koulussa, saatte varmaa jotai papereita ym, jossai vaihees katotte koulun ehk läpi et mis on mitäki ja sillee, turhaa stressata ekaa koulupäivää yläasteel siel ei ketää kiusata.... yleensä.... eka viikko aika lepposa menette jonnekki varmaa luokan kaa et opitte tuntee paremmi ym joka on aika perseestä omasta kokemuksesta, yläasteel kannattaa oikeasti opiskella koska se on se aika jolloin teet tulevaisuutes, jos menee päi helvettii niinku mulla esim oli 2 vitosta pari kutost nii sitte kasilla ja ysillä iha kunnolla opiskelette... kaikkii päihteit ym paskaa ei tarvii käyttää vaan jotta oot cool ym ja ei tarvii vittuilla myöskää :33 on paljo lepposampaa myös esim meil sai kiroilla ja opettajat ei välittäny ja sai syödä karkkia välkällä ym joten...
hauskaa koulunalkua kaikille uusille seiskoille ::::3333
Uudet yläastelaiset!
1
108
Vastaukset
Aika hyvin tiivistetty viesti.
Sen verran sanon että kyllä niitä päihteitä voi kuitenkin jonku verran käyttää, kunhan ei laita etusijalle. Kavereista kannattaa pitää kiinni, ja omasta puolesta voin sanoa ettei kannata jäädä yksin koneelle vaan notkua kavereiden kanssa vakiopaikoissa, paljon mukavampaa niin.
Numerot kannattaa pitää korkealla kuten AP sanoikin, jos haluaa mitään valinnanvaraa lukioon mennessä, etenkin PK-seudulla. Amiksesta en omakohtaisesti tiedä, enkä neuvo.
Mutta: älkää unohtako hauskanpitoa, elämä saattaa olla aika perseestä niin elettynä...
-aloittava lukion ykkönen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875