Moikka :-). Löysin profiiliasi. Uskon, että voimme saada tutustua. Haittaako? Etsin elämänkumppani, haluan luoda onnea ja rakkautta. Olen sinkku ja väsynyt elää yksin. Mitä etsit? Jos etsit sielunkumppanin, voit kirjoittaa minun sähköposti pienikultasi@gmail.com Uskon rakkauteen! Odotan kirjeen sinulta ;-).
Kuka näitä feikkejä villljelee??
Nimimerkki on muuten ellusi..
Kuka näitä viestejä jaksaa??
ominkäsinonneen
2
235
Vastaukset
Samantapaisia viljellään sekä naisena että miehenä, onneksi se on helppo tuhota, joten ei ongelmaa. Säälittää mokomat tyypit!!!!
Muistakaa ilmoittaa joka kerta. Oon ilmoittanut jo ehkä 15 tuollasta..ja joitakin missä näkyy tilastoissa että on kirjautunut 1 vrk sitten ja lähettänyt 350 viestiä 350 henkilölle..vituttaa tollaset tällä sivustolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407