Hei!
Täällä kirjoittelee sosiaalisten tilanteiden peloista kärsivä nuorehko nainen (31v.) Olen tässä pitkään miettinyt asioita ja todennut, että haluan olla ystävä samankaltaisille ihmisille, koska olen itse yksinäinen. Minulla on aikaa uusille ihmisille, kaikenikäisille ja -kokoisille. Jos sinä kaipaat ystävää, laita viestiä, täällä toinen yksinäinen. Voidaan kirjoitella, soitella ja nähdä :) Olen myötätuntoinen tyyppi, koska olen itsekin kokenut elämässä kovia.
aurinkoa_odotan@suomi24.fi
Ystävä yksinäisille
5
257
Vastaukset
- Onnen.apila
Mistäpäin suomea?
- Anxiety247
Nostetaan. Minäkin haluaisin tietää mistäpäin Suomea aloittaja on.
Moikka!
Olen ollut reissaamassa hetken ja palaan nyt lokauun alussa Suomeen, täytyy etsiä työtä ja sunto. Mieluusti muuttaisin jonnekin korpeen mutta voi olla että pk-seudulle joudun muuttamaan :)- hippzasz
tervetuloa korpeen. olen kotiasteetikko.
Hei, minäkin olin aikoinaan vuosia ulkomailla töissä. Suomeen palaaminen ei ollut helppoa. Aluksi jo luulin, että olin pudonnut tämän yhteiskunnan kyydistä lopullisesti, ja se aiheutti ahdistusta. Vähitellen kuitenkin pääsin takaisin kärryille.
Kyllä asiaa auttaa, jos löydät muutamia hyviä ystäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427205
- 324018
- 543523
- 423020
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159