Täältä löytyy video, jossa Turun puukkohyökkääjä juoksee Turussa kadulla ja huutaa Allahu akbar, laita volyymia tarpeeksi, niin sen kyllä erottaa selkeästi.
http://heavy.com/news/2017/08/isis-islamic-state-turku-finland-attack-stabbing-claim-motive/
Voi vittu mitä touhuu :(
Turun puukkoisku
8
362
Vastaukset
- matthias72227
isku väärää maahan,varokaa islamistit,Suomi veri kuohahti,islamilainen ennen ystävä,nyt en tiedä kuka ystävä,varaus kaikkiin ja sen tiesin mitä maahanmuutto toi,rajat kiinni kaikilta
- eipäs
Huutaa kun huono aamupala vain ollut.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14964919/onko-nyt-hyva- - 1488
Tämä on tulevaisuus hallitsemattoman massamaahanmuuton seurauksena.
www.vastarinta.com- Qqqqqqqqqqqqqqqqq
Kyllä
- lisääsaastaatänneheti
Valtiopetosdemarin itseinhoinen, visvasyyläinen märkä unelma on toteutunut. Tätä tilattiin ja tätä saatiin- eivätkä rikkaudet taatusti jää tähän sattumukseen. Jatkakaa masokistista linjaa ja äänestäkää valtiopetosdemareita seuraavissakin vaaleissa. Väärinoikein äänestäneiden kesken arvotaan palkkioksi SISÄLLISSOTA jollain aikavälillä.
- Varautuapitää
Jatkossa on syytä olla varustautunut kun liikkuu isoissa kaupungeissa, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu..
Nimim. Kirves autossa ja varustelu jatkuu.
Muistetaan kuitenkin että tää ei oo mamujen vika, tää on suvaitsevaisuuden vika. Kohdistetaan viha siis oikein. - Jsjsks
Rajat kiinni ja matut kuoppaan
- öööötota
Missä ovat nyt kaikki"keppihevostelijat" ja "peli poikki"-pilliin puhaltajat, sekä "meillä on unelma"-tyypit. Tää on nyt varmaan sitä unelmaa ja luulen, että niillä on varmaan muita kiireitä, ettei ehdi tällaista Turun "pikkujuttua" ajattelemaan ja keppihevoset on ajettu talleihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728