Alexandrian Kiinteistö Erikoissijoitusrahasto

Ollirahnasto

Markettisijoituspalvelutalolla tapahtuu! Liekö sisäänheittotuote, sellainen rahnasto on perustettu kuin Alexandria Kiinteistöt erikoissijoitusrahasto. Periaatteessa fiksulla idealla perustettu rahasto, kuitenkin pitää muistaa että A-talo saa noista alla olevista rahastoista palkkiota myös päälle lätkäisty vielä kiinteä hallinnointikulu 0,9% plus 1-2% merkintäpalkkio, sekä lunastuspalkkio 1-3 %. Muutakin parempaa markkinoilla kuitenkin on tarjolla. Susi tuskin lampaaksi on muuttumassa lähiaikoina, eli myynti ohjataan suurin osin yhä kalliisiin säästövakuutuksiin ja oman talon strukturoituihin tuotteisiin.

11

711

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45671

Alexandrian ehdotusten jälkeen kannattaa nukkua 3-5 yötä ja tutkia asioita.
      Superpuhujat vie useimiten herkkäuskoisilta rahaa joka sitten kaduttaa.

Kiinteistöstä ei koskaan kannata toivoo suuria voittoja, myös hoitokulut melkoiset.

• Tyytyväinen.asiakas

Vaikuttaa hyvältä, täytyypä huomenna tai ylihuomenna poiketa Alexandriassa oman sijoitusneuvojan luona ja kysyä tuosta tarkemmin.

• E220_CDI

Antaa palaa vaan, jos hyvältä tuntuu. Minulle rahaston nollan ylittävä merkintäpalkkio ja lunastuspalkkio on kallis ja niin on puoli prosenttia ylittävä hallinnointikulukin.

• Kiinteistörahastoasiakas

Myös kuluvertailu on mielenkiintoinen kun Alexandrialla on sanomansa mukaan markkinoiden selkeästi pienin hallinnointipalkkio 0,8%, mutta sanaakaan ei mainittu markkinoiden kovimpiin lukeutuvista juoksevista kuluista, n. 3%. Eli käytännössä, asiakas ostaa kiinteistöhajautusta ja likviditeettiä markkinoiden kalleimmalla hinnalla. Ja maksaa edestakaisin vielä merkintäkustannukset.

• Tyytyväinen.asiakas

Tuotto ratkaisee. Jos/kun rahasto tuottaa keskimäärin 10% vuodessa mitä väliä kuluista, hyvästä kannattaa maksaa.

• E220_CDI
        Tyytyväinen.asiakas kirjoitti:

Tuotto ratkaisee. Jos/kun rahasto tuottaa keskimäärin 10% vuodessa mitä väliä kuluista, hyvästä kannattaa maksaa.

Jos...on iso ehto, kun näyttöjä tuottohistoriasta ei ole.

• Tyytyväinen.asiakas

Alexandrian muut rahastot ovat tuottaneet erinomaisesti, ei ole mitään syytä epäillä että tämä uusi rahasto ei olisi aivan yhtä hyvä. Minä ainakin olen kiinnostunut.

• epäilevä.-
        Tyytyväinen.asiakas kirjoitti:

Alexandrian muut rahastot ovat tuottaneet erinomaisesti, ei ole mitään syytä epäillä että tämä uusi rahasto ei olisi aivan yhtä hyvä. Minä ainakin olen kiinnostunut.

aina on syytä epäillä.

• Tyytyväinen.asiakas
        epäilevä.- kirjoitti:

aina on syytä epäillä.

Alexandrian asiakkaat ovat hyvin tyytyväisiä, he eivät median valheisiin usko. Kun oma sijoitussalkku on kasvanut kymmeniä prosentteja ei ole mitään syytä olla tyytymätön!

• Koijataantaas69

Miten sieltä saataisin ulos 10 % tuotto kun allaolevien rahastojen tuotot ja tuotto-oletukset ovat matalampia. Lisäksi ylimääräinen kulukerros mutta mikäs siinä, ainahan niitä sinisilmäisiä riittää koijattavaksi.

• Ollirahnasto

Monikohan näistä tyytyväisistä asiakkaista on Alexandrialla duunissa? Teidän menestyjien työpaikka on yksi valhe ja sinun sijoitusmyyjän vuotuinen tuotto ja menestys on aina korkeampi kuin asiakkaan saama hyöty. On aika kulua pois ja mennä oikeisiin töihin. Herätys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe