Onko Khao Lakissa paljon venäläisiä turisteja?
Venäläiset
7
879
Vastaukset
- Ettäkö
Ei ollu ainakaan viime talvena.
Ne harvat venäläiset joihin itse olen Khao lakissa törmännyt, ovat viettäneet varsin simppeliä ja mukavaa lomaa. Varmaan alle 10 kaikenkaikkiaankin, joista varmuudella olen voinut sanoa venäläisiksi. Varmaan niitä enemmänkin on, mutta pysyvät aika omissa oloissaan.
Yhdestäkään venäläisestä ei ole khao lakissa omalla kohdalla aiheutunut minkäänlaista harmia tai haittaa.- Naiskauneusexpertti
Sen näkee siitä, kun nainen on kansainvälisen luokan kaunotar ja hymyilee, kun mies osoittaa arvostavansa naiskauneutta.
- MiesKäytösExPertti
Joo ne ei hutsuttele vaan arvostaa, eli Venäläinen herrasmies ja Suomalainen täys juntti.
- Nimimerkkinimi
Oli aivan liiaksi asti ja käytös ala-arvoista, mutta onneksi lama vei matkarahat eli viime aikoina ei venäläisiä ole juuri näkynyt. Tosin kaikkein ärsyttävimpiä turisteja siellä nykyään ovat röyhkeät ruotsalaiset lapsiperheet, maailmanomistaja-saksalaiset ja hinnoista mankuvat suomalaiset keski-ikäiset.
- Urpooooooo
Mitäs ikäluokkaa itse edustat? Vai mikä on käsityksesi keski-iästä?
- Strastuiiiiiit
Venäläiset ovat keskittyneen pattayalle ja Phuketiin joten Lakissa ei juurikaan öykkäteitä tapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306