Ohjaaja ja matkustaja. Onko noissa kummallakin ohjaimet kuten esim mainiossa ja haluamassa olevassa cessna 150? Minulla ei ole lentolupakirjaa minkään näköistä , vielä mutta kovin alkaa olla viimeiset hetket sillä ikää on 50 tullut täyteen. Noita 150-2 cessnoja on tullut katottua joitain ja vain netin välityksellä. Siihen kykenee kynnet taloudellisesti helpolla.
Millaiseksi ne on rekisteröity? ja mikä on se kannattava lentokone? nuo kevyt koneet tuntuu sormiin joita on katsellut ja koskettanut hyvin haurailta. Siski oieka mikä lie experimental ? olean se oikea kone tyyppi mutta mikä rekisteröinti että voi itse jotain tehdä? ja tietysti koulutuksen kautta.
Mutta helikopteri , onko niitä ? enkä nyt halua kuulla mistään 2000000€ euron koneista halaistua sanaa. Vaan cessna hintaluokkaa kymppi tonneissa max onko?
2 hengen helikopteri?
3
301
Vastaukset
- R22Robbari
Osta joku Robinson R22, saanee käytettynä suht. edullisestikin.
Tossa kopterihommassa on kolme juttuu: 1. Suomessa ei ole laadukasta kopterikoulutusta saatavilla, hälläväliä koulutusta saa kyllä malmilta, lähin hyviä löytyy ruotsista. 2. R22 saa kyllä edullisesti mutta 3. Huollot maksaa maltaita.
- dkdkdkkdkdkdk
Vanhat cessnat eivät paljoa maksa mutta niiden ylläpito, huollot, korjaukset ja vakuutukset maksavat toodella paljon. Ja kun koneessa tulee tunnit täyteen, edessä moottorin vaihto tai iso remontti. Kone on päivitettävä, toimi se tai ei.Ja lisäksi pitäisi olla mielellään hallipaikka säilytykseen. Ulkonakin pidetään jopa talven yli mutta ei koneelle hyvää tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911