Alkoton ja huumeeton!

kummallista kun joutuu häirinnän kohteeksi vain sen vuoksi, että on hoikkapitkä nainen ja en käytä alkoa enkä muita aineita..talvella tuli hiihdettyä paljon..yksin jopa sinne Portimoon asti, mutta silti joutuu jonkun mulkoilun kohteeksi ja Tornion R -kioskilla, kun käyn niin tuurilla siinä saa tavallista asiakaspalvelua. Vertaapa Oulussa, niin siellä ollaan reippaita ja asiakasystävällisiä ja kuten Roissakin. Asia tulee selväksi ilman sivumerkityksiä..Tornio on maalaiskaupunki ja Oulu on pikku Helsinki, jossa myös olen ollut. Joka työn teki ja voitin oikeudenkäynnin..eli paha sai palkkansa. Tein myös Hesassa n. 14h/pv ja vein likaiset vaatteeni roskiin, kun ne olivat siinä kunnossa että siivottu mitkä siivottu eli monet siivoushousut...ei pitäis vanhojamuistaa, mutta joitakin myöspidetään kuin lapsia, jos on finnejä ja esim. jalka kipeä, niin eiköhän puolleta, mutta täällä joutuu yksinäinen sellaisen kohteeksi, että jotku suomaliset ovat törkeitä ja jopaministeriössä osattiin olla tavallisiasiivoojaa kohtaan, mutta töörkyjä löytyy näistä tavallisista taallaista. Myös Roisssa autettiin, kun asuin siellä kuten oven aukasua ja käytiin yhteislenkillä ja porukka oli kivaaei sanottu, että pärstäkertoimen mukaan kuten Kemissä. Olipa siinä juoksuseura ja sitten koitettiin muuten mollata..kirsti..mikä helvettii se yks huorasti ja kehui niillä. Tavallinen ihminen koittaa elää kunniallista elämää!! Mie olen juossut kilpaa ja hiihtänyt ja käynyt tanssimassa,mutta Kemin outoja tyyppejä saa varoa.!!
nimim. ajattelun ja itsensä olemisen oikeus

0

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
        Sinkut
        67
        2395
      2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
        Ikävä
        36
        1779
      3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
        Ikävä
        10
        1614
      4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
        NATO
        374
        1565
      5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
        Ikävä
        16
        1525
      6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
        Ikävä
        68
        1397
      7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
        Ikävä
        106
        1141
      8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
        Ikävä
        12
        1118
      9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
        Ikävä
        9
        1084
      10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
        Ikävä
        20
        1009
      Aihe