Lueskelin tuolla ja täällä näitä treffikokemuksia suomi24:ssa ja deiteissä. Paljon oli kirjoiteltu, kuvia oli lähetelty ja viimeksi oli uskaltauduttu näkemään. Kuvien ja tekstien perusteella oltiin kovasti ihastuneita. Kun tapaaminen sitten toteutui, olikin vastapuoli aivan erilainen, kuin oli antanut uskoa. Oli 10 senttiä lyhempi, 30 kg painavampi ja 20 vuotta vanhempi, lieneekö ollut omat hampaatkaan suussa. Kun arvon pettynyt osapuoli sitten oli saanut treffit jotenkin päättymään, oli hän tiettävästi pettynyt.
SITTEN, hän uskaltautui tänne palstoille tulla kirjoittelemaan siitä, kuinka oli pettynyt ja miksi ihmiset antavat itsestään väärää kuvaa. Eikös siinä sitten aletakkin tuomitsemaan tätä kirjoittajaa, kun ei ymmärrä toisen sisäistä kauneutta!!! voi herranjestas tätä tekopyhyyden määrää...
treffien sisäinen kauneus
23
1738
Vastaukset
- Doe-10
Voijjestas sentään:-))Mulla ja Mirrillä ainakin on kumpaakin lajia ihan riittävästi omiksi tarpeiksi;-))
- KalleKaunisvaara
tuntuu että et elä todellisuudessa. Ehkä sinä ja mirrisi olette ulkoisesti kauniita mutta toivon että olette toisillenne sitä myös sisäisesti, muille ei taida olla paljoa jaettavaa?
- Doe-10
KalleKaunisvaara kirjoitti:
tuntuu että et elä todellisuudessa. Ehkä sinä ja mirrisi olette ulkoisesti kauniita mutta toivon että olette toisillenne sitä myös sisäisesti, muille ei taida olla paljoa jaettavaa?
Pikemminkin päinvastoin:-)Tarkoitin sitä,että ulkoisen ja sisäisen kauneuden hyväksyminen toisessa osapuolessa on tärkeintä,jos haluaa suhteen toimivan.Jos omat asiat ovat ok,niin sitten vasta voi olla muillekin jotain annettavaa.
- Kerran se kirpasee
No niin. Tulipahan tosiaan toditettua se asia ettei Suomi24:n kautta kirjoittaviin ihmisiin voi luottaa. Asiahan on niin, että täällä voi kirjoitella ihan millä nimim. tahansa ja esiintyä samoin maillaisena haluaa. Kuka on niin nuija, että uskoo näihin juttuihin täällä taikka saati sitten henkilöiden kuviin, osoitteisiin taikka ylipäätään mihinkään näissä avoimissa keskusteluissa? Huijausta ja ajanvietettähän tämä on kaikki tyynni. Haloo! Herää pahvi, et kai itse kirjoittele nimilläsi ja kuvillasi täällä. Kantsis hiukan miettii yksityisyyttä ja tulevaisuutta ennenkaikkea.
Olipas tyhjentävä yleistys. Luotto meni kaikilta. :-o
Kannattaisi ehkä lukea avaus tarkemmin? Treffipalstat lienevät h i u k a n eri asia kuin nämä 40 keskustelut. Vaikka myönnettäköön, että monelle rajan vetäminen tuntuu olevan todella vaikeaa. Yksipuolinen ajatusmaailma?
Taitaa reaalielämässä olla samanlainen, enemmän tai vähemmän valheellisille mielikuville perustuva meininki vallalla. Laitetaanko sielläkään enempää kuin "kasvot" peliin?
Netissä korostuvat automaattisesti muut asiat, kun oikeat kasvot ja olemus usein puuttuvat.
Toisalta anonyymiteetti antaa monelle mahdollisuuden olla rehellinen ja avoin. Ikävää, että kaikki eivät sitä tajua, saati että käsittäisivät sen voimavarana ja mahdollisuutena.
Meitä on moneen junaan, ja monet jäävät asemalle, tavalla tai toisella. Noh, onhan se hyvä että "kerran se kirpasee" -tyyppiset ihmiset saavat edes ajanvietettä täältä. Mutta miksi pilata ilo sellaisilta, joille tämä keskustelu on vähän enemmän?- KalleKaunisvaara
olustelija kirjoitti:
Olipas tyhjentävä yleistys. Luotto meni kaikilta. :-o
Kannattaisi ehkä lukea avaus tarkemmin? Treffipalstat lienevät h i u k a n eri asia kuin nämä 40 keskustelut. Vaikka myönnettäköön, että monelle rajan vetäminen tuntuu olevan todella vaikeaa. Yksipuolinen ajatusmaailma?
Taitaa reaalielämässä olla samanlainen, enemmän tai vähemmän valheellisille mielikuville perustuva meininki vallalla. Laitetaanko sielläkään enempää kuin "kasvot" peliin?
Netissä korostuvat automaattisesti muut asiat, kun oikeat kasvot ja olemus usein puuttuvat.
Toisalta anonyymiteetti antaa monelle mahdollisuuden olla rehellinen ja avoin. Ikävää, että kaikki eivät sitä tajua, saati että käsittäisivät sen voimavarana ja mahdollisuutena.
Meitä on moneen junaan, ja monet jäävät asemalle, tavalla tai toisella. Noh, onhan se hyvä että "kerran se kirpasee" -tyyppiset ihmiset saavat edes ajanvietettä täältä. Mutta miksi pilata ilo sellaisilta, joille tämä keskustelu on vähän enemmän?puhut asiaa! Itse asiassa avaukseni tarkoitus oli tuon tekopyhyyden pohtiminen. On hirveän helppoa alkaa hurskastelemaan ja tuomitsemaan toinen siitä, ettei ole yrittänyt nähdä toisen sisäistä kauneutta. Arvelisin että meistä yksi ja toinen on enemmän tai vähemmän myös etsimässä ulkoista kauneutta. Toinen kysymys on myös, onko sellainen ihminen sisäisesti kaunis, joka harhauttaa toisia? No meistä ei kukaan liene enkeli ja tiedän omatkin puutteeni. Tätäkin juttua voi varmaan pitää tekopyhänä käsienpesuna.
Harmi että ei nykyään enää tule ostettua kuin mäyräkoiria, ne ovat niin halpoja. Erikoisoluet maistuisivat. KalleKaunisvaara kirjoitti:
puhut asiaa! Itse asiassa avaukseni tarkoitus oli tuon tekopyhyyden pohtiminen. On hirveän helppoa alkaa hurskastelemaan ja tuomitsemaan toinen siitä, ettei ole yrittänyt nähdä toisen sisäistä kauneutta. Arvelisin että meistä yksi ja toinen on enemmän tai vähemmän myös etsimässä ulkoista kauneutta. Toinen kysymys on myös, onko sellainen ihminen sisäisesti kaunis, joka harhauttaa toisia? No meistä ei kukaan liene enkeli ja tiedän omatkin puutteeni. Tätäkin juttua voi varmaan pitää tekopyhänä käsienpesuna.
Harmi että ei nykyään enää tule ostettua kuin mäyräkoiria, ne ovat niin halpoja. Erikoisoluet maistuisivat.Tuo kaikki käyttäjät leimaava ja yleistävä kommentti harhautti "meizin" asian ytimestä. Palannen aiheeseen myöhemmin.
terv. 0,5 l Marston's Double Drop/Pikkulintu vs. 6-pack/market- Kiertänyt muutakin kuin tah...
"Tulipahan tosiaan toditettua se asia ettei Suomi24:n kautta kirjoittaviin ihmisiin voi luottaa"
Avaa silmäsi ja hieraisepa niitä?!
Kaikki netin kautta olevat kanavat (forumit, chatit ja deitit) ovat aivan yhtä epäluotettavia..Mieleltään sairaita ja häirikköjä sekä muita huijareita on n. 90 %. (tutkittua tietoa)
- Juntti
Tottakai jokainen joka hakee netissä seuraa tuntee itsensä jollain tavoin epäonnistuneeksi ja haluaa antaa itsestään paremman kuvan?
- KalleKaunisvaara
elän näköjään ihan jotain toista maailmaa kuin monet muut. Olen oma itseni eikä ole tarpeen esittää mitään. Uskomatonta. Mikä on pätemisen tarve näillä esittäjillä, miksi esittää?
Alan uskoa siihen mitä kerrotaan ihmisten rehellisyydestä, sitä ei kait sitten ole. - Juntti
KalleKaunisvaara kirjoitti:
elän näköjään ihan jotain toista maailmaa kuin monet muut. Olen oma itseni eikä ole tarpeen esittää mitään. Uskomatonta. Mikä on pätemisen tarve näillä esittäjillä, miksi esittää?
Alan uskoa siihen mitä kerrotaan ihmisten rehellisyydestä, sitä ei kait sitten ole.Itse maalla asuvana otan tämän ihan ajanvietteenä!
- yksin vaan ei surkea
Juntti kirjoitti:
Itse maalla asuvana otan tämän ihan ajanvietteenä!
ollaan kuka milläkin asialla, mutta kyllähän täällä oikeallakin asialla liikutaan. pitäisi olla sellaiset puhu p:tä sivut erikseen voisivat siellä sitten käydä retostelemassa kuvitelluilla jutuillaan,. Mutta olisi hyvä jos edes jollain sivuilla olisi uskottavia ihmisiä. ei kaikki yksinäiset ole reppanoita jotka eivät itsenään saisi seuraa, vaan aina ei halua lähteä viihteelle etsimään jotakuta. Itse olen kyllästynyt istumaan RAVINTOLASSA PUOLILLE ÖIN NÖHDÄKSENI TULISIKO SISÄÄN JOKU JOKA OLISI VAPAA, MUKAVAN JA MIELENKIINTOISEN OLOINEN, EIKÄ HUMALASSA. MINÄ EN HALUA HUMALAISTEN KANSSA SETVIÄ MIKSI OLEN TÄÄLLÄ JOS EN TANSSI KUN NÄIN HIENO MIES HAKEE!1 (HUMALASSA, TANSSITAIDOTON, JA RUTISTELEE)olisi mukavaa vaan jossakin tavata sellainen henkilö, mutta kotona, kauppajonossa, työssä ei ole sellaiseen mieheen törmännyt niin ehkä netissä keskustelupalstalla tulisi sellainen vastaan! taitaa olla toiveajattelua tuokin. MUTTA tässä ehkä syy miksi niin moni sivuilla käy. ainakin minun mielestäni.
- Juntti
yksin vaan ei surkea kirjoitti:
ollaan kuka milläkin asialla, mutta kyllähän täällä oikeallakin asialla liikutaan. pitäisi olla sellaiset puhu p:tä sivut erikseen voisivat siellä sitten käydä retostelemassa kuvitelluilla jutuillaan,. Mutta olisi hyvä jos edes jollain sivuilla olisi uskottavia ihmisiä. ei kaikki yksinäiset ole reppanoita jotka eivät itsenään saisi seuraa, vaan aina ei halua lähteä viihteelle etsimään jotakuta. Itse olen kyllästynyt istumaan RAVINTOLASSA PUOLILLE ÖIN NÖHDÄKSENI TULISIKO SISÄÄN JOKU JOKA OLISI VAPAA, MUKAVAN JA MIELENKIINTOISEN OLOINEN, EIKÄ HUMALASSA. MINÄ EN HALUA HUMALAISTEN KANSSA SETVIÄ MIKSI OLEN TÄÄLLÄ JOS EN TANSSI KUN NÄIN HIENO MIES HAKEE!1 (HUMALASSA, TANSSITAIDOTON, JA RUTISTELEE)olisi mukavaa vaan jossakin tavata sellainen henkilö, mutta kotona, kauppajonossa, työssä ei ole sellaiseen mieheen törmännyt niin ehkä netissä keskustelupalstalla tulisi sellainen vastaan! taitaa olla toiveajattelua tuokin. MUTTA tässä ehkä syy miksi niin moni sivuilla käy. ainakin minun mielestäni.
En siksi etten olisi tavannut naisia vaan siksi ettei kukan heistä ole tuntunut sopivalta lopulliseksi elämänkumppaniksi,ei maalaistalon emännäksi sovi hienohelma vaikka ei muita eläimiä olekaan kuin kanoja,kissa ja koira!
- TosiNainenNainen
Luin myös noita treffikokemuksia ja samoin minulle pomppasi melkein silmille sieltä nuo arvostelevat kommentit treffien epäonnistumisen syistä. *pyörittelin päätäni*
Kylläpä sisäinen kauneus pistettiin oikein kunniajalustalle! Sekin kuitenkin voi olla ja usein onkin vain verbaalin persoonan sananhelinää. Aivan tyhjää...Joillekin tyhjät ja kauniit sanat merkitsevät enempi kuin totuus, sillä sitä ei haluta enää nähdä.
Itse aikoinani useamman vuoden chattailleena ja deittailleena tulin todella näkemään läpileikkauksen nettimiehistä. Myöskin ystävättärien kertomukset kokemuksistaan olivat toinen toistaan hurjempia.
Meillä oli pieni ystävätärjoukko ihan live-elämän puolelta ja uteliaisuudesta teimme tutkimusmatkoja nettimaailmaan. Kävimme eri chattien meetingeissä eräänä vuonna useastikin. Jo niissä tilaisuuksissa tulimme näkemään sitä materiaalia aika paljon ja voin vain todeta, ettei se ollut edes keskimäärältään korkeatasoista.(naiset ja miehet)
Lisäksi tutustuimme chateissa ja deiteissä erilaisiin persooniin, joista ihan karkeana yhteenvetona sanoisin, että tapaamisista lähes kaikki päätyivät katastrofeihin. Noita valheellisia kokemuksia oli enempi kuin laki olisi voinut sallia..:)´(viittaan kirjoituksiin, joihin Kallekin tässä ketjun alussa otti kantaa)
Yleensä chatkeskusteluissa, kuten myös deittailussa jokainen tietysti halusi panna parastaan. Luottamus syntyi molemmin puolin..Kuitenkin tapaaminen pudotti silmänräpäyksessä suomut silmiltä...
Aina kokonaisuus on tärkein ensikontaktissa, ainakin minulle. Rehellinen katse silmiin, siisteys, pukeutuminen, rentous (aikuisen miehen tikkujännittäminen ja kätellessä vapina ei ole ainakaan eduksi, puhumattakaan verestävistä silmistä (alkoholiongelma).. hoitamattomat hampaat, huono ryhti, velttous sekä likaiset ylipitkät hiukset saavat minulta ehdottomasti ISON miinuksen. Likaisista lökköfarkuista tai pitkistä mustareunaisista kynsistä mainitsemattakaan. Kuitenkin, kun miehen piti olla pukumies/herrasmies/maailmanmies..
Meillä jokaisella on jokin käsitys, miltä tuollaisen edellämainitun miehen ainakin kuuluisi näyttää ulospäin..Sisäinen kauneus karisee tuossa tilanteessa hetkessä ainakin minun silmissäni. Ei mahda mitään.
Totuus näissä asioissa ihan yhteenvetona on, että jokainen etsii tasoistaan ja itselleen sopivaa kumppania.
Uskallan jopa myöntää, että ulkoinen olemus on minulle tärkein ensikontaktissa edelleenkin. Tosin en netistä enää miehiä edes etsi, koska seurustelen vakituisesti miehen kanssa, joka on juuri minun makuuni, vieläpä täydellisesti myöskin sisäisesti ja ulkoisesti.
Kyllä nettihakuaikoinani jo päätin, että niin epätoivoinen en ole koskaan, että alan tasoani laskea, Eikäpä minun sitä sitten tarvinnutkaan koskaan tehdä..
Jokainenhan tietää oman vahvuutensa ja olenkin todennut sen jo vuosia sitten, että nämä sisäisen kauneuden puolustajat kuuluvat siihen nais-tai miesvähemmistöön, jotka ovat epävarmoja itsestään ja viehätysvoimastaan. Eli ovat niitä ns."seinäruusuja" tai "hirviöitä"..Sorry, kaikki ne joita loukkasin kommentillani, mutta tuokin on vain totuus!
Yhteenvetona vielä,kyllä netistä voi/löytää miehenkin helpostikin, jos ei ole mitään vaatimuksia seuransa suhteen. Monet naisethan uskovat voivansa muuttaa miehen kuin miehen, joten siellä sitä työsarkaa riittää ja löytyy helposti:))
Lopuksi vielä lohdutusta miehille, jotka nyt itse tietävät kuuluvansa eri kastiin, kuin nuo yllämainitut "reppanat". Tietysti teitäkin on jokunen sinne joukkoon eksynyt, joten taitaa teilläkin olla sieltä vaikea löytää tasoisenne ja ihan Ok-nainen? Jos niin onnellisesti käy, niin kyllähän lopussa se kiitos seisoo, mutta kyllähän ulkonäkönsä synnynlahjana saaneet löytävät helpommin kontaktinsa livemarkkinoilta. Uskokaa pois!Siinähän se tuli, TosiNainenNainen löi jauhot suuhun ja totuuden pöytään.
Kasvo, ja kokovartalokuvat pitäis olla ilman muuta pakolliset, mieluummin videopätkä. Että päästäisiin vähänniinku samaan tasoon "livemarkkinoiden kontaktien" kanssa. Juu ja tietysti maininta verotettavista tuloista kolmelta viimeiseltä vuodelta, samoin maininta mahdollisista maksuhäiriöistä?
Eiköhän Kalle lähetä olusille, turhaan me täällä pyllyillään. Gallow's Bird? Siellä olis Celtic Stoutia hanassa... ja meillä paremmat markkinat ;)olustelija kirjoitti:
Siinähän se tuli, TosiNainenNainen löi jauhot suuhun ja totuuden pöytään.
Kasvo, ja kokovartalokuvat pitäis olla ilman muuta pakolliset, mieluummin videopätkä. Että päästäisiin vähänniinku samaan tasoon "livemarkkinoiden kontaktien" kanssa. Juu ja tietysti maininta verotettavista tuloista kolmelta viimeiseltä vuodelta, samoin maininta mahdollisista maksuhäiriöistä?
Eiköhän Kalle lähetä olusille, turhaan me täällä pyllyillään. Gallow's Bird? Siellä olis Celtic Stoutia hanassa... ja meillä paremmat markkinat ;)Saankos minä tulla teidän mukaan?
Haluu kans olusille näin lauantai-iltana.- Tosi tosi nainen
Luin kirjoituksestasi vain joka toisen rivin, siis silmäillen. Sekin riitti.
Et sentään voi puhua kaikkien sukupuolesi edustajien puolesta.
Totta kai siisteys yms. on tärkeää ulkoisessa olemuksessa. Jokaisella voi olla omat mieltymyksensä, jokin ulkoinenKIN piirre voi ärsyttää.
Mutta kun mieheen tutustuu, ja tämä miellyttää ihmisenä, ulkoiset seikat jäävät sivuseikoiksi. Mariet kirjoitti:
Saankos minä tulla teidän mukaan?
Haluu kans olusille näin lauantai-iltana.Se olisikin hyvä ajatus. Näin komeat ja fiksut miehet houkuttelisivat kuitenkin pöydän täyteen tiesminkälaista pinnallista naisseuraa. Kun olisit seurassamme jo sisään tullessa, kaikki vaan miettisivät että kummankohan kaa toi tyylikäs leidi tossa samassa pöydässä on?
- tosi tosi nainen
olustelija kirjoitti:
Se olisikin hyvä ajatus. Näin komeat ja fiksut miehet houkuttelisivat kuitenkin pöydän täyteen tiesminkälaista pinnallista naisseuraa. Kun olisit seurassamme jo sisään tullessa, kaikki vaan miettisivät että kummankohan kaa toi tyylikäs leidi tossa samassa pöydässä on?
pankaas mennen jo, muijat on ihan änkyrässä jo.
Ottakaa tekin pullo jo kotosalla niin näyttää kaikki naiset kauniilta. - TosiNainenNainen
Tosi tosi nainen kirjoitti:
Luin kirjoituksestasi vain joka toisen rivin, siis silmäillen. Sekin riitti.
Et sentään voi puhua kaikkien sukupuolesi edustajien puolesta.
Totta kai siisteys yms. on tärkeää ulkoisessa olemuksessa. Jokaisella voi olla omat mieltymyksensä, jokin ulkoinenKIN piirre voi ärsyttää.
Mutta kun mieheen tutustuu, ja tämä miellyttää ihmisenä, ulkoiset seikat jäävät sivuseikoiksi.Kiva, että tunnustit lukeneesi vain joka toisen rivin, sillä se selittää seuraavan..(sorry, epäilin jo hetken lukemisen ymmärtämistäsi, joka on yleisin puute näillä forumeilla)
****Totuus näissä asioissa ihan yhteenvetona on, että jokainen etsii tasoistaan ja itselleen
sopivaa kumppania****
Hei haloo, kas kun kuitenkin kommentoit, ihan noin "sormituntumalta"? En tietenkään "puhunut" kaikkien suulla, sillä kerroinhan meidän "tyttöporukan" (4 ok-naista) kokemuksista kuin yhteenvetona.
Ps. Ikäväkseni totesin taas saman, jonka jo monta kertaa aikaisemminkin olen huomannut lukiessani esim. tätä 40 palstaa. Sen tosiasian, että naisten kommenteissa olisi paljonkin parantamisen varaa toisin kuin yleensä miesten.
Hmmmmmm..jos lukee vain joka toisen rivin ja sitten sanoo pokkana mielipiteensä, niin voiko vastaukselta enempää odottaakaan?
Miehet ovat selvästi fiksumpia!
- tidia.-59
Sisäinen kauneus tarkoittaa myös itsensä rakastamista ja kunnioittamista. Mielestäni se näkyy myös "ulkoisena kauneutena" eli kyllä ihmisen (naisen ja miehen) ulkoisista näkyvistä asioista näkee arvostaako itse itseään terveellä tavalla.
Tietysti tässä käy mielessä sanan ´kauneus´ tarkka määrittelemättömyys. - kuka nyt moittisi itseään
Selvä hommahan se on, kuka nyt moittisi itseään. Minä aikakin olen tosi komea, yli kilot vain komistava minua.Rikkinäiset hampaat kertovat eletyistä vuosista. Hien haju miehekyydestäni,risainen villapaita siitä miten huonosti korti on jaettu kohdallan. Vanha pappatunturi taas periteiden kunnioittamisesta. Ei varattomuudestani. Jos hienohelmat ei ymmärrä hyvän pälle se on heidän ongelma.Olen Suomalainen tosi mies.
- EvaLuna
Olen huomannut saman asian, mistä Kalle kirjoitti. Vaikka periaatteessa pitäisi olla närkästynyt siitä, että joku on valehdellut itsestään, ollaankin kuohuksissaan sellaiselle, joka siitä viitsii/uskaltaa valittaa.
Ihmeissäni olen mietiskellyt sitä, miksi ihmiset sitten antavat itsestään "väärän" kuvan. Tietysti mukana on aina ihan huijareitakin, jotka tarkoituksella lähettävät vaikkapa jonkun toisen ihmisen kuvan. Mutta uskon, että osa ei tee harhauttamista tarkoituksella.
Kun me ihmiset, varsinkin täällä virtuaalissa, tulemme niin erilaisista maailmoista ja lähtökohdista, tarkoittaa esim. komea eri ihmisille eri asiaa. Kärjistyksenä voisi vaikkapa ottaa esimerkin, etteivät muutamat puuttuvat hampaat joissain yhteiskuntaluokissa merkitse mitään. Jollekin toiselle taas kyseessä on anteeksiantamaton ulkoinen ominaisuus.
Tottakai henkiset arvot ja sisäinen kauneus merkitsevät suurimmalle osalle ihmisistä paljonkin. Itsekin olen liputtanut niiden puolesta jo pitkän aikaa. Minulle tärkeintä miehessä ovat olleen aivot ja sydän. Pikkuhiljaa, muutamien "sokko"treffien jälkeen alan kuitenkin kallistua hieman toiseen suuntaan. Vaikka ko. asiat ovat edelleen tärkeimmät, on myös ulkonäöllä tärkeä merkitys.
Kuten täällä jossain vastauksessa jo sanottiinkin, ihminen etsii vertaistaan. Jos siis vaikkapa nainen menee treffeille jakkupuvussa, odottaa hän todennäköisesti vastapuolelta jonkin verran samantyylistä pukeutumista, eikä esimerkiksi verkkareita ja lenkkareita. Jo tuossa pukeutumisasiassa tulee esille jonkinlaiset kulttuurierot, joita voi olla vaikea myöhemmin paikata.
Tuo nyt vain esimerkkinä erityyppisten ihmisten erilaisista näkemyksistä. En siis väitä, että lenkkipuku arkiasuna olisi mitenkään huono. Sellainen pukeutuminen ei vain kuulu kaikkien maailmaan. Samoin myös päinvastoin. Voihan olla, että vastapuoli taas katsoisi jakkupukua silmät ihmetyksestä levällään ja siitä tulisi myös hänen puoleltaan ylitsepääsemätön ominaisuus juuritapaamassaan naisessa.
Mitä yritän tällä sanoa? Sitä, että täällä netissä olemme tekemisissä huomattavasti laajemman ihmiskirjon kanssa kuin live-elämässä. Siksipä mielestäni on niin monta totuutta tai kauneutta kuin on katsojaakin. Harva käsittääkseni kuitenkaan (mahdollista tulevaa ihastustaan?) tarkoituksella harhauttaa. Katsantokannat asioihin ovat vain niin erilaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131