Rakkaus ja työ mitä tulossa sinkku naiselle?
Zonettelle
2
138
Vastaukset
- Zonette
Olet ollut aika varovainen rakkauden asioissa etkä lätenyt täysillä mukaan, vaikka ottajia non ollut.Oletko lähtemässä ystävien lanssa ulos?Siitä tulee tosi hauska ilta teille.Minulle tuli viesti joka kuuluu näin .Se on siinä mitä enää etsit joten näyttä siltä että tapaat hänet tulevana viikonloppuna.UUsia tuulia puhaltaa työ rintamalla ja tärkeään tulevaan uuteen työhön.
- Syksyaikana
Kiitos Zonette kyllä näit oikein olen ollut kovin varovainen. Eilen netissä tutustuin mukavan eronnut mies voiko olla hän? Viikonloppuna olen töissä en voi mennä ulos. Voitko vähän kertoa millainen mies on tulossa onko ihan uusi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364