hyndai i 20 käsijarrun säätö ja lasinpyyhkimet!

kjjuiy

Käsijarrukahva nousee liian ylös, muuten jarru toimii hyvin. Voiko sitä käsijarruvaijeria kiristää jostain? Toinen vika on tuulilasin pyyhkimien jääminen tihkuasennossa liian ylös ja jatkuvasti pyyhkiessä pysähtyy mihin sattuu . ei siis palaa automaattisesti ala-asentoon. Missähän mahtaa olla vika?

9

4432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoltoKannattaa

Kässäri tarkastetaan ja säädetään aina huollossa ja pyyhkijän toiminta korjataan huollossa, sillä se on todella tärkeä turvallisuuden kannalta. Autoasi ei ole siis huollettu aikoihin, miksi?

• jhklk

Itse 100 000km ajetut 3000€ maksavat autot huolletaan, ei kannata viedä muualle, kun itsekkin pystyy hoitamaan hommat. Ja varaosat tilataan saksasta halvalla!

• Anonyymi
        jhklk kirjoitti:

Itse 100 000km ajetut 3000€ maksavat autot huolletaan, ei kannata viedä muualle, kun itsekkin pystyy hoitamaan hommat. Ja varaosat tilataan saksasta halvalla!

Niin se säätö?

• Hyundaimies

Huolto kannattaa. No tottakai. Mut millä välein, mikä tilanne.. Onko edes järkevää huoltaa.
      Pointti, joka jäi itseäni kiinnostamaan oli kysymys mistä k. Jarrun vaijeria säädetään. Onko sääto. Kahvan alla?

• AINAHYNY

Luultavasti joutuu ottamaan koko konsooli paneelin irti..mikä on etupenkkien välissä..ainakin Getsissä otin irti se säätö on sitten siellä käsijarruvaijerin juuressa 2 mutterii eli 2 vaijerii ON<< konsolin repiminen vei aikaa..mutta itse säätö 30sek :)))))

• Anonyymi

Getzissä avataan vain käsijärrukahvan päältä (tyvestä) päällysmuovia, jolloin aukeaa pääsy käsijarrun säätöruuviin. i20 ssä on viimeisen avokotelon etureunassa pystyseinällä avattava pieni luukku, josta pääsee säätöruuviin käsiksi. Säätöruuvissa on kaksi mutteria, päällimmäinen on lukitusmutteri.

• Huoltojatekevä

Käsijarru säädetään takana olevista säätöruuvveista, siirtää käsijarrun kenkää lähemmäksi /kauemmaksi.

• eheheheh

Huoltojatekevä...eheh no ei varmasti noin<< säädä sä vaan pyörääs<<

• Anonyymi

No kerro tietäjä miten yrität säätää käsijarrun, kerron sitten menikö oikein, asentaja 42 vuotta, pane paremmaksi nuija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe