Mitenkähän mahtaa käydä varsinkin uutena ostettujen Korea-autojen arvolle ja huoltopalveluiden saatavuudelle, jos Korean sota 2.0 paukahtaa käyntiin ja Etelä ja Pohjoinen mätkivät toisensa maan tasalle? Arvo 20 000 -> 300 euroa yhdessä yössä? Ja varmasti saavat japsiautonvalmistajatkin "ilosta" osansa, kun naapurissa kähistään.
Parempi ostaa aidosti eurooppalaiselta autonvalmistajalta tässä maailmantilanteessa!
Hyundain ja Kian arvo romahtaa?
8
348
Vastaukset
- ÄläPelkääPommia
Eiköhän ne jatkossakin täällä huolletaan ja osat tulee Kiinasta.
- Kokemustakin_on
Euroautot on vaan niin surkeita että lupaavat vain 2v takuun josta joutuu kuitenkin "tappelemaan"?
- Back2StoneAge
Jos ydinsota syttyy niin silloin on joku auton arvo ihan viimeisimpänä asioiden tärkeysjärjestyksessä.
- ydinsota
mun mielestä kiat valmistetaan slovakiassa
- hjhjhgjjgh
Alkusarjoissa olematon maalipinta joita takuuseenkin korjattu ja ruostetta puskee sitten ihme paikoista.
- Eurooppa_
Japsiautot samalla viivalla.
- Hyundaimies
Ei sillä juuri ole väliä . Mulla ollut 3 Kiaa Ja nyt alla Hyundain i30 . Olen ajanut n. 200-250 t mittariin ja vaihtanut . Ei ole yhteenkään laitettu muita kuin huoltoon kuuluvat osat (kian huolto sika kallis delta-autolla). Helvetin hyviä autoja sellaiselle joka todella tarvii itsellensä auton liikkumiseen eikä elvistelyyn . Luotettavuus huippuluokkaa. Ainoa iso miinus on rengasmelu. Varsinkin halvemmilla renkailla . Vaihdoin juuri i30:n Goodyearit alle ja nyt ainakin uutena toimii hyvin . Edelliset oli kiinalaiset , vaihdoin pois 3t jälkeen. Olen ollut näihin Korealais merkin Slovakkia ja Tsekki autoihin pirun tyytyväinen.
- Laatuakerrakseen
Toinen hynymies komppaa edellistä, viides hynykkä menossa, 2 Sonataa,elantra ja kaksi i30, ajokilometrejä yhteensä yli 600000 km, Luotettavuus huippuluokkaa.
Parhaiten asiat tietää näköjään ne kellä ei ole metrinkään kokemusta, (asiantuntijat")
Voi,voi,mistä niitä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224194- 183186
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3952250Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271931
- 311787
- 321639
- 141457
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121231