Mä näen usein kissoja mun sängyllä ja pystyn myös kuulemaan ja tuntemaan ne lähes aina.sit oon nähnyt rottia ja mun edesmenneet koirat.mut nyt aamulla oli viel oudompi juttu.heräsin siihen et mua tönittiin.ees taas.halusin selvittää mikä tämän aiheuttaa ja tunsin energiaa sängyn kulmassa laitoin sinne käteni sen ympärille ja katsoin niin näin vaaleanpunaisen sammakon.Jotain voi nyt naurattaa mut ihan oikeesti näin.mä jotenkn ymmärrän noi muut eläimet kun mul on ollut niitä lemmikkeinä mut mikä tää sammakko on?????
eläin kummituksia?
kosiomatkallako
3
316
Vastaukset
- N.Aiv
Milenkiintoista. Tällä viikolla näin kun auto ajoi kissan yli ja sitten näin kun se kissa juoksi eteenpäin vaikka se makasi siinä tiellä. Seuraavana päivänänä sama kissa tuli seinän läpi ja heilutti häntää ja katosi. Kissa oli musta.
- Mustankissan
Oliko kissalla paksut posket?
- Juuso008
Se lääkitys... ei ne kissat ja rotat mitään mutta se pinkki sammakko. Sillä aikaa kun odotat että uusi lääkitys alkaa potkiin, muista että siltä sammakolta ei saa ottaa käskyjä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569