Minulla on Sami Koivoston tekemät mandoliini ja sähkökitara. Molemmat ovat erittäin siistiä ammattilaislaatua. Mandoliini on Samin omaa mallia ja erittäin kaunisääninen. Olen varsinaisesti mandoliininsoittaja ja osallistun sen kanssa vuosittain erilaisiin kansanmusiikkitapahtumiin. Soittokaverit ovat huomanneet erinomaisen siistin työn jäljen ja soittokavereilta on tullut ylistäviä kommentteja tämän 8-kielisen soittimen puhtaanheleästä äänestä.
Sähkökitaran ostin suoraan Samin verstaalta vajaa vuosi sitten ja se myös on huomattu erinomaisena laatusoittimena.
Koivisto Guitars on kovaa laatua Tampereelta
Perttipelimanni
2
152
Vastaukset
- Toinenkin.vaihtoehto
Minulla on Fender-sähkökitara. Hank Marvin käyttää samaa mallia. Kaikki kaverit ovat kehuneet.
- Alertti
Minäkin kuulin Tampereelta Sami Koiviston tehneen ammattilaisille tilaustyönä erilaisia kitaroita, myös flamenco-skittoja. Jossain lehdessä näin hänestä jutun - oli tehnyt yhdelle muusikolle asiakkaan toiveiden mukaan erikoisen, lähinnä luuttua tai irkkubouzukia muistuttavan soittimen bändikäyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427