ja sitä miten ei voitais poistua sängystä koko viikonloppuna. Haluan sua niin paljon! Maattaisiin kiertyneinä toisiimme tuntikausia hellien toisiamme ja nautintoa tuottaen.
Koko aamun ajatellut vain sua!
9
667
Vastaukset
- Suoraehdotys
Please tule tänne muija niin panen sua kunnolla :p
- EtelänmiesS
Aamupanot on parhaita. Menikö tämä miehelle? Haluan sua myös rakas nainen niin paljon <3
- rakasss
Onko tämä sinulta, voih...💕
- Jhgdhk
Ei pöllömpi visio kenellekkään :) Kun ikkunasta kattoo niin ei tonne mieli tee. Maattais vaan, väillä nokoset ja sit taas pusuttelua jne...
- Jebou_
Ajatteletko sä mua? Kyllä minäkin ajattelen sua, jos se yhtään helpottaa oloa. :)
- VäLLyjenVäLiiN
Oih, ihanat hajatelmat. Itselläkin eräs ollut mielessä heti aamusta alkaen, koko päivän... <3 Hän on tosin aika aktiivista sorttia että malttaisko mun kanssa koko viikonloppua viettää vällyjen välissä. Tosin, voihan sielläkin pitää itsensä aktiivisena ;)
- Kiinnostaamua
Onko aloitus naiselta miehelle?
- Nainensivusta
En tiedä mutta ajattelen ihan samoin eräästä v-miehestä kuin ap..
- ennustaja-7
Missä on tämä V-mies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391