X Factor ja melkein tähdenlento Aalto

lepakonlento

Uudet jaksot alkaa pian ja eihän siitä Aallosta tullut edes tähdenlentoa. Suomen kansa tiesi ja fani reppanat oli taas väärässä. Ei siitä surkimuksesta tullut mitään .

9

1635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellistaporukkaa

Eihän hän ole vielä kerennyt julkaista uutta musiikkia. Haluaisin nähdä, kun sinä yrität.

• naurettavia

Naurettavia tuollaiset kommentit; mene itse yrittämään, kokeile itse, oletko itse parempi ja jne. Saara Aalto ei ole mitään minunkaan mielestä.

• telkkutäti

Oli ihan todella hyvä aloitus jakso! Jeeee! ihan tosi kovatasoisia kilpailijoita! paremoia kun idolsissa!

• aiettänolottaa

Katsoin ohjelmaa puolituntia, sen jälkeen vaihtui kanava. Ensin oli yläaste poikabändi..hohhoijaa.... sitten joku outo hiippari, pakollinen räppäri...hohhoijaa sitten tämä kälättävä pikkunukke... hohhoijaaa... kaiken lisäksi kälättävä Saara Aalto, joka ei osannut sanoa yhtään mitään. Oikein tunsin myötähäpeää tuon pelleohjelman vuoksi.

• enjaksakatsoa

Oli ihan arvattavaa, kun Saara Aalto on tuomaristossa, että kaikki ovat aivan ihania ja jatkoon päässeitä ihmeellisiä uilottajia ja Saaran taustalaulajia jne. Ainut kokenut ja järkevä tuomari tässäkin ohjelmassa Mike Monroe.

• naurettavaakikatusta

Mitä meriittiä näillä Suvi Teräsniskoilla ja Anna Puilla ja Saara Aalloilla tai jollain räppärillä on arvioida kenenkään laulunlahjoja tai mahdollisuuksia tulla staraksi. Tuomareiden pitäisi olla musiikin ammattilaisia.

• Katsoinohjelmaaa

Tössä jaksossa enemmän osaamista! Hienoja bändejä. Tuntuu että niissä taso toai korkealla.

• todellaärsyttävääääää

Ei pysty katsomaan ollenkaan koko sarjaa. Olen sitkeästi yrittänyt, mutta jäi kesken.
      Taustamusa hakkaa puheen päälle niin pahasti, ettei sanoista saa mitään selvää.
      Aina on joku pimputtamassa tai hakkaamassa kattilaa puheen päälle.

Sama Aallonmurtajassa ja monessa muussa kotimaisessa sarjassa. Jäävät katsomatta taustamusan takia. Mitä järkeä on turhaan laittaa sarjaan puhetta, jos sitä ole tarkoitus kuulla?

• kiiiinni

Niiiiin inhottavat tuomarit, ettei viitsi katsoa! Jo pelkkiin ohjelman mainoksiin kyllästyy! Hyvä ohjelma pilattu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe