Kasvoiko riippuvuus jo tästä?

pelikoneaddictkai

Moi!

Täällä kirjoittelee 13-vuotias poika Etelä-Suomesta. Menin pelaamaan tänään Alepaan pelikonetta. Laitoin siis euron sisään koneeseen ja ehdin avata Tuplapotin aika nopeasti. Sieltä tuli heti kaupanmyyjä sanomaan kyl aika lempeesti, (pakko myöntää) että ottaisin sen rahan ulos. No painelin sitä "voiton maksamis" -painiketta, mutta ei syöttänyt rahaa ulos. Sanoin sitten, että kai mun pitäää ne rahat pelata siihen koneeseen. Pelasin todennäkösesti pikapelin. Tää kone anto sitte perkele 8€, eli jäin siis voitolle 7€. Siis olin ihan haipeissa sen jälkee. Menin sitte kavereille sanoo, jotka oli sitten ostamassa jotain ittellee, että olin voittanut koneesta aika paljon (on se paljon ensikertalaiselle). Onnitteli minua, koska on se raha nyt jotain :D.. ostin sitten yhden Megaforcen, joka makso sitte 1.25€.

Menin sitte Omppuu kaverin kanssa hengaa. Huomattii siel sitte yks kaveri ja kerroin sille, että olin jotai summaa voittanu. No tää ehdotti, että mennään pelaamaan pelikonetta ja varsinkin Tuplapottia, koska iso palautusprosentti. Hakattiin siihen euro ja voitettiin kolme euroo. Sitten mentiin äkkiä uudemman koneen äärelle pelaamaan PikaPokeria ja se ei antanut mitään. Käteen jäi sitten 4€.

Haluan tietää, että olenko nyt addikti, koska haluan pelata lisää.

1

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikkipelaa

Hei! Lämpimästi suosittelen, ettet pelaa lisää ainakaan pitkään aikaan etkä myöskään usein. Riippuvuus saattaa syntyä tosi helpostikin ja jos sellainen syntyy, siitä on vaikea päästä eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6832
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4271
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3516
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3402
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3309
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      179
      3304
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2819
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      62
      2280
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      41
      2250
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13