Hei kaikki!
Olen parikymppinen bulimian ja vaikean anoreksian läpi käyneenä. Anoreksia vaihtui bulimiaan kaksi vuotta sitten, ja siitä lähtien oksentanut lähestulkoon joka päivä. Olen koittanut päästä bulimiasta eroon useita kertoja, mutta epäonnistunut muutaman päivän jälkeen. Nyt päätin että on pakko loppua, koska haluan käytännössä anoreksian takaisin... Tai edes laihtua. Myös pelko äkkikuolemasta ja naaman jatkuva turvotus yms ovat minulla motiivina. Otan nyt aika rauhallisesti laihduttamisen kanssa, kunhan vain pääsen bulimia kierteestä ensin irti.
Olisi kiva jutella jonkun (mieluiten täysi-ikäisen) kanssa, ja tukea toisiamme tässä matkassa parantumiseen bulimiasta. Mulla on nyt takana vasta neljä päivää ilman oksentamista, mutta tämä on pisin jakso yli puoleen vuoteen. Joka päivä ollut aivan järkyttävää taistelua tätä addiktiota vastaan..!
Eli kik nimiä vaan tulemaan jos joku haluaisi keskustelukaverin! :)
Kik kaveri bulimiasta parantumiseen
Promia
1
134
Vastaukset
- Minähaluan
Ancatte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068