Vietin baarissa iltaa ja erittäinen suloinen naisolento tuli tarjoamaan yhteystietojaan, hän siis tuli iskemään minua. Vaihdettiin yhteystiedot ja vielä illan aikana hän kertoi itsestään ummet ja lammet keskustelun lomassa huomasimme, että meissä on paljon yhteistä. Illan päätyttyä hän vielä suuteli minua - useasti ja taas hänen aloitteestaan. Valomerkin jälkeen lähdimme baarista pois yhdessä mutta omille teillemme hyvät yöt toivotellen.
Nyt pari päivää tapahtuneen jälkeen en saa tähän ihanuuteen mitään kontaktia, pari viestiä olen laittanut, mutta hän ei reakoi mitenkään. Mitä se tarkoittaa? Pitääkö minun esittää kylmää ja en enään ole yhteydessä vai pitääkö minun olla yhteydessä entistä enemmän. Pitääkö hänen saada napata minut vai pitääkö näyttää hänelle että olen todellakin kiinnostunut vain hänestä. Eli menenkö kellariin piiloon vai etsinkö hänet käsiini kukkapuskan kanssa?
Kuinka iskeä vesimies-nainen?
pihallakulumiukko
2
231
Vastaukset
- Jepjep4
Mee piiloon
Painotat rahapussin sadan euron seteleillä, ja tirskautat sillä pakaroille naarasta. Kyllä se syttyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184