Onko kenelläkään kokemusta Roactemra lääkkeestä?

Sanni3

Pitäisi aloittaa Roactemra biologinen lääke, mutta sen haittavaikutukset pelottaa! Uskaltaako tuota edes kokeilla, niin hurjilta kuulostavat yleiset sivuvaikutukset.

Aiemmin käytössä ovat olleet monet perinteiset reumalääkkeet, mutta niistä mikään ei ole sopinut. Viimeisin oli Metotreksaatti, joka jouduttiin lopettamaan voimakkaan ja pitkäkestoisen pahoinvoinnin vuoksi. Humiraa kokeilin yhden pistoksen ja sain allergisen reaktion. Nyt siis tätä Roactermaa pitäisi kokeilla. Kiva olisi kuulla kokemuksia ko. lääkkeestä.

5

3995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roac

Mulla on ollu nyt yli vuoden käytössä kyseinen lääke. Yhdestä biologisesta sain muutama vuosi sitten pahoja iho-oireita, mutta roactemrasta niitä ei ole tullut. Veriarvoissa on ollut hieman häikkää, kun valkosolut meinaavat laskea, mutta tarkasti seuraavat. Ja tämähän on vain minun kokemukseni lääkkeestä. Ne vaikuttavat niin yksilöllisesti, ettei kukaan voi etukäteen ennustaa mitä vaikutuksia se tuo. Toivon kuitenkin, että saat siitä yhtä hyvän hyödyn kun olen itse saanut :)

• Anonyymi

Saisinko kuulla valkosolujen tilanteesta, pärjääkö lääkkeen kanssa pidemmän aikaa ilman
        tulehduksia ja riskejä? Jätetäänkö lääke tauolle välillä?
        Itselläni viimeksi neutrofiilit romahtaneet verikokeessa.

• Mötkylä

Nostetaanpa ketju ylös. Tiedän kyllä, että vaikutukset yksilöllisiä, mutta kovasti haluaisin kuulla käyttökokemuksista koskien RoActemra lääkettä. Ilmeisesti käyttö vähäisempää muihin biologisiin lääkkeisiin verrattuna ?

• Jkdfychgv

Minulle suunnitellaan aloitettavaksi tuota. Onko siis millaisia haittavaikutuksia siinä?

• Joojoojoojoo

Hop

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7636
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7335
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4915
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4403
    6. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4395
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4376
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4058
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48