Hei oliskos kellään kokemusta fiat 580 takavedosta olisi naapurilla hiljaisessa myynnissä sellainen ajettu vain 2000h
Fiat 580 takaveto kokemuksia
5
2814
Vastaukset
- valmetillaajanut
Ei ole takavtoisesta kokemusta mutta nelivetoisesta etukuormaajalla jonkin verran. Oli 8 8 suunnanvaihtajavaihteistolla ja muistaakseni vm.-81, ainakin se oli se tummempi ruskea eli terrakotta. Isolla ja painavalla etukuormaimella (Bertta 1800) ja vastapaino yhdistelmällä oli aika laiska. Mutta painoakin kertyi reilusti yli 5 tonnia. Tuon aikaiset Fiatit ja vielä Fiatagritkin ovat tunnetusti kierroakoneita. Ahdas ja pimeä hytti eikä mikään ketteryyden huippu. Mutta pikku hommat sillä tekee siinä kuin muillakin. Tuo suunnanvaihtajavaihteisto oli aika tarkka käytettävä mutta ihan toimiva kun oppii. Kovin hyvä se ei ollut kylmästä käynnistymään mutta saattoi ollajo akkukin parhaat vuotensa palvellut.
- isompiFiatonollut
Minulla kokemukset isommasta Fiat 980 nelivetoisesta traktorista. Hytti oli ihan ryssä, ahdas ja pimeä, lisäksi 1200 tunnin jälkeen ihan hengenvaarallisessa kunnossa, kun verhouksien alta paljastui katkeamia metallin väsymisestä johtuen. Kynnöksellä äestäminen oli kaiketi liikaa ko. ohjaamon rakenteille. Tosi kalliit varaosat oli, kun jotain joutui silloin ostamaan, se asia lienee jo muuttunut vuosien myötä.
Vaan eihän tuollainen pikkuinen takavetoinen Fiat 580 voi huono ostos olla, jos silla tosiaan on ajettu vain 2000 tuntia, niin sitä ei voi olla käytetty mihinkään vallan koviin hommiin, lähinnä kaiketi terveisiä ajettu. Hinnallaan kaikki ovat ostettavia! Jos hyvät renkaat alla ja muuten siisti, niin 3000-3500€ on aika käypänen hinta. - Saab96v6
Joo se on kuulemma ollut lumihommissa pien tilalla uudesta asti
- Anonyymi
Fiat 580 1982vm ruiskutuspumpun alta vuotaa polttoöljyä,mikähän sieltä vuotaa kun ei näy päälle päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927